“Prima, maar niet 4 sterren”
Beoordeling van U Paasha Seminyak

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 13 websites!
U Paasha Seminyak
Beoordeeld als nr. 43 van 148 hotels in Seminyak
8 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima hotel met een heel fijn zwembad op het dak en centrale ligging. Het ontbijt was goed, met een pancake en eierstation. Het personeel is super vriendelijk en behulpzaam! De kamers zijn ruim en schoon.

Ik vond dit hotel echter geen 4 sterren waard! De douche en toilet lijkt op iets uit een hostel of studentenhuis waar je niet zonder slippers durft te douchen. Dit blijkt dus de reden achter de ontbrekende badkamer fotos op booking.com...

Verder is het heel gehorig, dus neem oordoppen mee! Er verbleven veel britten en aussies die op drankvakantie zijn, meer het publiek wat je in Kuta verwacht.

Verbleef: Augustus, 2017, reisde met een partner
UPaasha S, General Manager van U Paasha Seminyak, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 augustus 2017

Dear Michelle S,

Warm greetings from U Paasha Seminyak.

I am truly sorry that despite your very kind words your recent stay with us had an element of disappointment as both me and my team are entirely dedicated in showing our guests what a wonderful vacation is to be experienced at U Paasha.

As General Manager it is ultimately my responsibility to respond to any negative feedback we receive therefore I’d like to take this chance to address the points you raised.

I can give you my full assurances that the floor of your shower and bathroom was completely clean and I feel you came to the conclusion that it wasn’t because of the texture of the tiling we use in the design, which might feel a little different underfoot to a normal bathroom tile. Actually we do post photos of our bathrooms on Booking.com and as a U-branded property have absolutely nothing to hide; the photos we use are of a style used by many hotels and resorts on third party booking websites.

I deeply regret that your stay was disturbed by other guests enjoying their Bali vacation. We want everybody to have a wonderful U Paasha experience no matter their reason for staying and if you had mentioned this matter to my staff at the time it would have been their pleasure to be of assistance.

I hope that my reply reassures you about U Paasha as we’d like nothing better than by having the opportunity to welcome you again, hopefully in the very near future.

Thanks,

Daniel

12 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk hotel! Ruime en schone kamers die elke dag netjes gepoetst worden. Vriendelijk personeel, lekker ontbijt (buffet) en als kers op de taart: de rooftop pool & bar, hier kun je echt tot rust komen. U Paasha ligt aan een drukke straat met veel restaurants, bars en winkeltjes. Hier heb je echter geen last van in het hotel. Wij hadden een kamer op de eerste verdieping en deze was redelijk gehorig. Als er gasten over de gang liepen, konden wij dit in de kamer horen. Al met al, zeker een aanrader!

Verbleef: Juni, 2016, reisde met een partner
25 februari 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Hotel ligt aan een drukke straat in Seminyak met gezellige eettentjes en winkeltjes. Lopend naar het strand is nog wel ver maar met de taxi ben je er zo en dat is super goedkoop. Voor de rest ruime kamers! Die elke dag netjes worden schoongemaakt. De bedden zijn ook zeer zacht en groot! Het ontbijt is lekker en er is veel keuze.

Verbleef: Februari, 2016, reisde met een partner
16 januari 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel fijn hotel met super vriendelijk personeel! Kamers zijn erg groot met een fijn groot bed, minibar (koffie, thee en mineraalwater gratis), grote douche en aparte toilet. Enig minpuntje was de niet helemaal schone toilet en douchevloer, maar je krijgt gratis hotel slippers waarmee je prima kunt douchen.
Het hotel ligt aan een behoorlijk drukke straat maar wij hebben daar totaal geen last van gehad (kamer 225). Op het dak een heerlijk zwembad. Niet groot maar heel fijn om even lekker af te koelen.
Het ontbijt is echt geweldig!! Hele ruime keuze in warm, koud, fruit, koffie, thee en een eitje precies zoals jij het graag wil. Ook een pannenkoek of wafel wordt voor je gemaakt.

Verbleef: December, 2015, reisde met een partner
26 december 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

De eyecatcher van dit hotel is zeker het zwembad op het dak. Uitzicht over de baai. Zonsondrgang. Erg relaxed. In deze periode meer dan voldoende stoelen voor de mensen die er gebruik van willen maken. Het ontbijt is op zich ook prima. Als hollander mis ik echter de kaas. Verder is alles er wat je nodig hebt. En.. Niet onbelangrijk .. Een uitstekende cafe latte. Dat spaart geld uit bij Starbucks. Dus prima hotel!
Overigens vind n wij dat de kamer heel goed werd schoongemaakt. Door het stofgebruik in bed en bank zijn er inderdaad vlekken aanwezig. Dat is dan wel het enige smetje.

Verbleef: December, 2015, reisde met een partner
17 september 2015 beoordeeld

Vergeet al die 5 sterren hotels, dit hotel is de enige met een zwembad op het dak. En dat is echt relaxed wanneer het super warm is, er staat altijd een lekker bries en je kijkt uit op hele oostkust van Bali. De vulkaan en een prachtige zonsopgang krijg je er gratis bij. Het ontbijt is heerlijk! En de ligging van het Hotel is super. De kamers zijn groot en sommige kamers hebben een prachtig uitzicht.

Kamertip: Vraag om een uitzicht over de stad en niet het uitzicht van de buren.
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: April, 2015, reisde voor zaken
21 juli 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik Ben nu te gast in dit hotel, lobby etc is prima. Kamer vind ik smoezelig. Vlekken in de stof van het bed (de ombouw), rare vlekken op de spiegel en een ultra vies badmatje in de douche. Ik durf hier niet zonder slippers te douchen. Denk niet of dit te maken heeft met smetvrees.

Verbleef: Juli, 2015, reisde met familie
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Seminyak bekeken
op 0,1 km afstand
672 beoordelingen
op 0,6 km afstand
The Seminyak Beach Resort & Spa
Prijzen weergeven

In U Paasha Seminyak geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over U Paasha Seminyak

Adres: Jl. Laksmana No.77, Seminyak 80361, Indonesië
Locatie: Indonesië > Bali > Kuta District > Seminyak
Voorzieningen:
Bar/lounge Zakencentrum met internettoegang Fitnesscentrum / sportruimte Gratis ontbijt Gratis snelle internetverbinding (wifi) Gratis parkeren Restaurant Roomservice Suites Zwembad Vervoer van/naar luchthaven
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 43 van 148 hotels in Seminyak
Prijsklasse: € 87 - € 131 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:4 ster(ren) — U Paasha Seminyak 4*
Aantal kamers: 98
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, Expedia, Ctrip TA, Agoda, Hotels.com, TripOnline SA, 5viajes2012 S.L. en HotelQuickly, dus je kunt je reserveringen bij U Paasha Seminyak met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?