“Geweldig”

Keukens: Spaans
Dineropties: Ontbijt, Diner, Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Diner, Na sluitingstijd, Reserveringen
17 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik had van tevoren mijn twijfels bij. Wordt het niet te massaal? Niks van waar! Super gezellig tentje met prachtige uitzicht en leuke vibe. Leuk muziek op achtergrond. Ik ga terug

La P, Manager van La Plancha, reageerde op deze beoordelingGereageerd 20 oktober 2017

Dear Jolanta M,

Thank you for your review!

We are happy you enjoyed spending time at La Plancha.

See you back soon!

Have a wonderful day,
La Plancha Team

16 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke tent. Lekker buiten en er is een schitterende zonsondergang. Bier is redelijk aan de prijs buiten het lokale bier. Aanrader

Dear Eric b,

Thank you for your review!

We are happy you enjoyed spending time at La Plancha.

Hope to see you back soon!

Have a wonderful day,
La Plancha Team

8 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi strand met veel zitzakken. Bijna iedere avond is er wel live muziek wat het erg gezellig maakt!

LYDBaliGroup, Guest Relations Manager van La Plancha, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 juni 2018

Dear Jamy B,

Thank you for your review of La Plancha. We are pleased to read that you enjoyed spending time with us and we do hope to see you again soon! Have a bright day!

La Plancha Management

22 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

De eerste en de laatste keer. Je zit op gekleurde zitzakken aan het strand. Heel mooi om te zien als je voor bij loopt of voor een foto maar verder wordt je gehaast met het drinken van een drankje. En wordt je bijna verplicht om eten te bestellen.

Ik was inslaap gevallen met mijn drankje nog vol en werd wakker gemaakt of ik klaar was. Wat dus heel raar is. Ik zou liever in een hotel achter het strand een drankje doen zelfde zonsondergang!

Bediening en service was slecht.

3 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Buiten verwachting heerlijk gegeten bij deze strandtent. De tonijn smaakte heerlijk. Ik denkt dat deze strandtent echt het verschil maakt met de 8 tenten eromheen. Ook prima voor een biertje of cocktail in een zitzak.

Reizigers die La Plancha bekeken, bekeken ook

Seminyak, Kuta District
Seminyak, Kuta District

In La Plancha geweest? Deel je ervaringen!