“Toeristisch”

Keukens: Spaans
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
22 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

De eerste en de laatste keer. Je zit op gekleurde zitzakken aan het strand. Heel mooi om te zien als je voor bij loopt of voor een foto maar verder wordt je gehaast met het drinken van een drankje. En wordt je bijna verplicht om eten te bestellen.

Ik was inslaap gevallen met mijn drankje nog vol en werd wakker gemaakt of ik klaar was. Wat dus heel raar is. Ik zou liever in een hotel achter het strand een drankje doen zelfde zonsondergang!

Bediening en service was slecht.

3 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Buiten verwachting heerlijk gegeten bij deze strandtent. De tonijn smaakte heerlijk. Ik denkt dat deze strandtent echt het verschil maakt met de 8 tenten eromheen. Ook prima voor een biertje of cocktail in een zitzak.

31 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Je moet een keer in de gekleurde zitzakken gezeten hebben en dan is een biertje een biertje. Verder geen comments over eten, service en sfeer is prima!

30 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Restaurant bezocht voor de lunch. Jammer genoeg waren er (nog) geen aardappelen bezorgt dus de gewenste gerechten konden niet met friet gekozen worden. Vlees was erg goed gekruid en gebakken, chimichurri vond ik een beetje tegenvallen. Portie was een beetje mager (zonder friet) voor een lunch.

28 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Eerste dag in seminyak op het strand gelegen, op de bedjes die je kunt huren. Rond een uur of 4 komen de zitzakken naar buiten. Heel erg leuk zitten, en je ziet de zon in de zee zakken. De gerechten zijn lekker en gevarieerd. Prijzen liggen wat hoger. Aanrader

Reizigers die La Plancha bekeken, bekeken ook

In La Plancha geweest? Deel je ervaringen!