“Goede, centrale plek om te verblijven in Seminyak”
Beoordeling van Amadea Resort & Villas

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 8 websites!
Amadea Resort & Villas
Beoordeeld als nr. 34 van 148 hotels in Seminyak
18 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Mocht je naar Seminyak gaan, dan is dit een prima plek om te verblijven! In het centrum, en doordat de acco zelf wat van de weg afligt, toch rustig! De mensen die er werken zijn ontzettend vriendelijk en behulpzaam. Goed om te weten dat als je poolview boekt, dat er twee zwembaden zijn. Dit wisten we niet van te voren. Wij hadden incl. ontbijt, dit was prima. Ze bakken een eitje of pancake voor je als je wilt! Wij waren fan van Finn en van de handdoek-origami :).

Verbleef: Juli, 2017, reisde met een partner

26 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit resort ligt achter een winkelstraat , restaurants. Wij hadden een luxe kamer op de begane grond aan het zwembad. Er zijn ligbedden en badlakens gratis . Een zwembadbar . De kamer die wij hadden was voorzien van een bad en een douche . Elke dag schone handdoeken. Tv met bvn, dat houdt in dat we een Nederlands / Belgische zender hadden. WiFi gratis overal op het resort. Het personeel is uitermate vriendelijk! Wij waren in mei 40 jaar getrouwd en kregen een taartje met felicitaties. Je kan je laten masseren. Ontbijt is was goed. Er was brood. Indisch eten , fruit, koffie , thee en vruchtensappen . Wij hebben er s'avonds ook gegeten en vonden het goed.

Verbleef: Mei, 2017, reisde met een partner
WayanWarta, General Manager van Amadea Resort & Villas, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 juni 2017

Dear Pauline56_13,

It has been a great pleasure having you stayed with us recently, I am glad that your days in Bali was memorable.

Thanks for your kind review, we now look forward to your return.

29 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben 3 nachten verbleven in het Amadea Resort in Seminyak. Het personeel is ontzettend vriendelijk en behulpzaam! Wij zaten in een prachtige Deluxe kamer met één van de zwembaden voor de deur. We hebben genoten en raden het Amadea Resort zeker aan.

Verbleef: April, 2017, reisde met een partner
WayanWarta, General Manager van Amadea Resort & Villas, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 mei 2017

Dear Ronnie P,

Thank you very much for the excellent rating. We are pleased that you enjoyed your time very much and found the staff to be very friendly and helpful.

I hope to have the next opportunity to welcoming you back again. Try the pool villa next time.

23 april 2017 beoordeeld

Een heerlijk hotel in het midden van de gezellige drukte. zeer vriendelijk personeel en altijd bereid om te helpen of advies te geven. de spa is een aanrader en ook de rooftop hotelkamers zijn bijzonder. Wij hebben een perfect verblijf gehad.

Kamertip: bijzonder kamer op rooftop, de standaard kamers ook perfectste eigen balkon of terras
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: April, 2017, reisde met een partner

Dear Jwafrans,

Thank you for choosing us and for this great review. I am very happy to read that you had a wonderful time during your stay.

I fully agree that the hotel is in the best location on eat street with friendly and helpful staff. Thanks for recognizing that, for sure I will pass this comment to all of them. And yes, the spa is another great point as well.

Look forward to see you again at Amadea.

26 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een top hotel met alles wat je van een hotel mag en kan verwachten. Service, staff , rust , zwembaden, kamers, bediening en vooral het eten waren top topt topMet name WILL weet hoe hij gasten een fantastisch verblijf kan bezorgen en helpt vrijwillig met alles waarmee je geholpen wilt worden. HERI maakt mooie handdoek figuren voor romantiek of voor de kids. Geloof me het maakt indruk. Zeker een aanrader met of zonder kids. Lekker dichtbij winkeltjes, strand en restaurants, maar wel uit de drukte. See for yourself. Great great great and fantastic. Thank you so much greetz Mike , Lynn and Kim

Verbleef: Februari, 2017
24 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben hier 2 weken gezeten en het resort wordt goed onderhouden en elke dag komen ze je kamer schoonmaken. Het personeel is erg aardig. Zeker een aanrader. Je kunt het water niet uit de kraan drinken maar je kan een lege fles gratis laten vullen.

Verbleef: September, 2016, reisde met familie
15 augustus 2016 beoordeeld

Mooi hotel, centraal gelegen, rust, mooi zwembad, lekker eten, prima ontbijt, zeer goede massage, mooie kamers, goede service; wij hebben het heerlijk gehad in dit centraal gelegen hotel, alles is goed bereikbaar, stad/strand/restaurants/uitgaansleven enz.

Verbleef: November, 2015, reisde met vrienden
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Seminyak bekeken
op 1,2 km afstand
The Haven Bali
nr. 59 van 148 in Seminyak
1.917 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Amadea Resort & Villas geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Amadea Resort & Villas

Adres: Jl. Kayu Aya 55, Seminyak 80361, Indonesië
Locatie: Indonesië > Bali > Kuta District > Seminyak
Voorzieningen:
Zakencentrum met internettoegang Gratis ontbijt Gratis parkeren Restaurant Roomservice Spa Suites Zwembad Rolstoeltoegang Vervoer van/naar luchthaven
Stijl hotel:
Nr. 4 beste resorthotel in Seminyak
Nr. 11 zakenhotel in Seminyak
Nr. 16 familiehotel in Seminyak
Nr. 23 romantisch hotel in Seminyak
Nr. 31 spahotel in Seminyak
Nr. 32 luxe hotel in Seminyak
Prijsklasse: € 52 - € 123 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:4 ster(ren) — Amadea Resort & Villas 4*
Aantal kamers: 100
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, Expedia, Agoda, Hotels.com, TripOnline SA, 5viajes2012 S.L. en HotelQuickly, dus je kunt je reserveringen bij Amadea Resort & Villas met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Amadea Resort & Villas Hotel Seminyak
Amadea Resort And Villas

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?