“Echt Indonesisch ”

Keukens: Indonesisch
Geschikt voor: Gezinnen met kinderen, Lokale keuken
Dineropties: Na sluitingstijd, Lunch, Diner, Ontbijt, Reserveringen
5 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Echt Indonesisch eten... en geloof me dat is gek genoeg best lastig te vinden in deze buurt. Heerlijk gegeten saté met kangkung een heerlijke delicatesse!! Waanzinnig goed!

Datum van bezoek: mei 2019

12 augustus 2019 beoordeeld

Na een paar keer te zijn langsgelopen toch maar een keer naar binnen gelopen om het eten te proberen. Ik had kip saté met witte rijst genomen en een bananen shake. Na de eerste hap van de saté ben ik gelijk gestopt met eten, de smaak was verschrikkelijk vies. Omdat ik dacht met witte rijst kan niets mis zijn begon ik hier maar aan, ook dit smaakte totaal niet lekker. Eten laten inpakken en buiten weggegooid. De shake was ok!

Datum van bezoek: augustus 2019
17 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Een aanrader voor de liefhebber van echt Balinees eten. Voortreffelijk. Aardige mensen. Een ruime keus uit vlees, vis en groentegerechten. Pepes ikan was erg lekker en ook de saté met een pindasaus was heel goed.

Datum van bezoek: januari 2019
16 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ben je in Seminyak, dan moet je hier echt gaan eten! Vriendelijk personeel en heerlijk eten. Balinese keuken en zo lekker.

Datum van bezoek: juli 2018
1 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zijn onze vakantie hier wel 3 keer gaan eten en onze vorige vakantie ook 2 keer! Het eten is echt geweldig, alles heeft zoveel smaak! De familie is ontzettend lief en druk bezig met het koken! Trek wel oude kleren aan want de bbq geur trek overal in!

Datum van bezoek: maart 2018

Reizigers die Warung Eny bekeken, bekeken ook

Seminyak, Kuta District

Seminyak, Kuta District

In Warung Eny geweest? Deel je ervaringen!