Beoordeeld op 29 augustus 2018 via mobiele applicatie

Wij hebben hier de 2 laatste nachten van onze round trip door Bali verbleven. We sliepen de ganse tijd in 3*** hotels, maar wilden eindigen in luxe. We betaalden dan ook zowat het 10-voud van wat we in de andere hotels betaalden.
En daar verwacht je wel wat voor...
(Van onze andere reizen hebben we wel referentiepunten van wat je mag verwachten in een 5***** hotel dat 570 EUR per nacht kost...)

Positief:
- aangename ontvangst met een krans van frangipani bloemen
- ontbijt: zeer veel keuze, en goede kwaliteit
- kamer: ruim en mooi (ocean view suite)
- zwembaden: een koud en een warm, groot, en voldoende ligzetels
- fijne kleine services aan het zwembad: poetsen van de zonnebril, fruitijs-lolly, ...
- zijden kimono’s in de kamer
- lekkere zeepjes

Maar heel wat werkpunten, die we ook met de manager bespraken:
- slechte isolatie: je hoort zowel de straat als het geweld van de zee (ocean view suite)
- krakende vloer: Als er één wakker is in de nacht om naar het toilet te gaan, is de ander verplicht ook wakker
- jacuzzi: duurt 40 minuten om te vullen... blaast koude lucht in het bad. Je zit er geen 5 minuten aangenaam in.
- geen handdoek-droogrek. Hoe wil je dan bijdragen aan het milieu om de handdoeken meermaals te laten gebruiken?
- eten in het restaurant is niet goed; meermaals schotels teruggestuurd wegens uitgekookt of koud
- lunch: restaurant heeft onvoldoende parasols; sommige tafelgenoten moesten eten in de blakende zon. Dat kan toch simpelweg niet?

We bespraken dit, en nog andere zaken, met de managers.
Die ons wel aanboden als geste om iets langer in de kamer te blijven, en het transport naar de luchthaven voor hun rekening te nemen. Dit laatste was echter al geregeld, dus we hadden hier niet veel aan.

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 21 juli 2018

Verbleef in dit hotel 10 nachten in juni 2018. Personeel van restaurant, zwembad, kamers e.d. maken veel goed, waar management en receptie het laten afweten. TV kon geen WK voetbal ontvangen volgens de receptie was dat te duur. (??) Ik had een upgrade van garden view naar Ocean view. Afspraak met receptie US$ 400 all in (taxes) thuisgekomen hebben ze mijn creditcard belast voor meer dan US$ 500. Desgevraagd werd de afspraak die ik had keihard ontkent. Creditcard maatschappij stuurt betaling retour, maar toch.......

Kamertip: Gardenview kamers zijn niet in het hotel maar op een dependance een paar honderd meter van het hotel en liggen aan een lawaaiige weg.
Datum van verblijf: juni 2018
  • Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 10 januari 2018 via mobiele applicatie

We waren best een beetje gevreesd voor dit hotel gelet op de slechte recensies. Dit bleek super onterecht. We hebben hier 5 nachten geslapen en was het beste hotel van onze Bali reis! De locatie was voor ons het enige minpunt omdat wij veel in Petitenget waren, maar het hotel is schoon, mooi, onwijs vriendelijk personeel en de kamers zijn ruim. Heerlijke stortdouche en de massages zijn ook heerlijk! We hebben een hele fijne tijd gehad hier. Super aanrader dus!

Datum van verblijf: september 2017
Beoordeeld op 21 november 2016

Wat een toffe plek. Heerlijk ontbijt, super mooi zwembad en schitterende zonsondergang. Massages op het strand, lekkere broodjes en cocktails. Hier wil je wel een maand blijven! Neem wel een seafront kamer want de garden kamers zitten aan de andere kant van de straat.

Datum van verblijf: november 2016
MANAGEMENT1085, Manager van The Seminyak Beach Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 november 2016

Dear Bharati1974,

Greetings from The Seminyak Beach Resort and Spa

First of all, I would like to thank you for your stay with us
I am very glad to know your you have a great stay with us. I have passed your comment to all our staff , this will be a great encouragement for us to always give the best experience stay for our guest

Looking forward to welcoming you back to our beautiful resort

Best regards,
The Seminyak Management Team

Beoordeeld op 18 oktober 2016

Echt een van de mooiste hotels van Bali. Algemene indruk van het personeel tot de netheid en compleetheid van de kamer laat niets te wensen over. De ontvangst was met een mooie lotusbloemketting en een heerlijk welkomstdrankje. ontbijt was ook fantastisch, zeer uitgebreid en alles zeer vers.

Datum van verblijf: augustus 2016
MANAGEMENT1085, Manager van The Seminyak Beach Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 oktober 2016

Dear Sadmiraal,

Greetings from The Seminyak Beach Resort and Spa

It is a pleasure to give you great experience stay,
Thank you for your compliment for our welcome drink and breakfast menu. I will pass this to our staff as an encouragement for our future improvement

Looking forward to welcoming you back to our beautiful resort

Best Regards,