Beoordeeld op 6 augustus 2018 via mobiele applicatie

Het W hotel in Bali..
Wij zijn hier inmiddels al meerdere keren geweest, het hotel is werkelijk het beste hotel waar wij ooit zijn verbleven.
Bij aankomst in het W hotel voel je echt een warm welkom.
Het personeel bij de receptie is elke dag vrolijk, willen je met van alles helpen niks is teveel.
Inchecken gaat vrij snel, tijdens het inchecken even je handen en gezicht opfrissen met een heerlijk verkoelend doekje.
En krijg je een duidelijk uitleg over het hotel en de faciliteiten wederom word hier echt de tijd voor genomen.
Pluspunt voor Eko Wijoyo die ons in Nederland al met van alles heeft geholpen met de kamer ( speciale gelegenheid ) alles is mogelijk voor een speciale dag, denk hierbij aan ballonnen, rozen blaadjes in het bad of op het bed, leuk verrassingspakket je kan het zo gek niet bedenken.
Vandaar de slogan Whatever Whenever

De kamer:
Deze is zeer luxe van alle gemakken voorzien,
Zeer ruim en wat een heerlijk bed! Wat slaapt het heerlijk. SUBLIEM.
Kamer beschikt over een luxe hoekje met een waterkoker,koffie machine, minibar, diverse snacks, extra’s zoals opladers, reisstekkers.
Tevens is er een Bose surround set met speakers in de kamer zeer luxe!
Grote smart TV.

Badkamer is een echt paradijs een grote inloop badkamer met een luxe ligbad en heerlijke aparte douche.
Luxe verzorgingsartikelen van Bliss zoals je kan verwachten van een 5 sterren hotel.

Wij hadden een kamer op de 3e verdieping met een groot ruim balkon met een prachtig uitzicht over de oceaan.

Faciliteiten:
Werkelijk waar het zwembad van dit hotel en de service bij de heerlijke bedjes is fantastisch!
Wat een mooi en verkoelend zwembad is omringt met palmbomen.
Zeer ruim opgezet met rondom luxe ligbedjes of loungebanken.
Nog even een compliment naar het personeel bij het zwembad, wat zijn hun ongelofelijk behulpzaam,
Dagelijks ook een lekkere gratis snack zoals vers fruit, verse kokosnoot ( onwijs lekker ) of ze komen je sprayen met een verkoeling spray.
het personeel heeft onze vakantie echt bijzonder gemaakt! En komen hier met een volle 100% nog eens terug.

Weetjes:
Het W hotel heeft een perfecte ligging in Seminyak een druk gezellig straatje waar je in het hotel geen last van hebt.

Direct aan het strand waar je kunt genieten van onwijs hoge golven, wij hebben hier uren plezier gehad.

Restaurants en bar:
Het W hotel heeft meerdere restaurants voor ieder wat wils.
Je kan terecht bij Starfish Bloo , Fire , W lounge, of de bekende WOO BAR!
Ik zal dit in een aparte review schrijven
Kortom een echt gezellig hotel! Waar je kunt genieten van rust en gezelligheid met een leuke sfeer.
Je komt het hotel ook niet meer uit het is van alle gemakken voorzien. Echt voor de volle 100% genieten
Mede dankzij het personeel die ik onwijs wil bedanken zijn:
Johartono Sukarya ( W insider )
Tono je bent geweldig bedankt voor de mooie herringen en fantastische gesprekken, Tono heeft een speciaal plek in ons hart en is een van de grote redenen dat wij dit hotel zo geweldig vinden! HOME AWAY FROM HOME.
Mr. Lee ( F&B manager )
Bedankt voor alle keren dat je ons hebt verast met heerlijke nieuwe cocktails en hapjes. En hoe speciaal we ons voelden!
Ashley ( Chef- Kok, Starfish Bloo )
Echt een vriend van ons geworden, heeft echt passie in zijn werk. Werkelijk gerechten gezien en geproefd, wat een kunstwerken één woord fantastisch
Ook de sunday brunch moet je eens geprobeerd hebben

Het hotel heeft ook een heerlijk AWAY Spa met lekker warme binnenbaden, massages, behandelingen.
Hotel bied ook veel activiteiten aan zoals Yoga,
Ik zou dit hotel aan iedereen aanbevelen.

Datum van verblijf: mei 2018
Beoordeeld op 30 juli 2018 via mobiele applicatie

Heerlijke plek! Wat een mooie kamers en goede service. Ook het eten en ontbijt is heel westers en van zeer goede kwaliteit! Echt een aanrader. Wij hebben bijgeboekt en zijn later weer teruggekomen! Beste hotel van heel Bali!

Datum van verblijf: juli 2018
Craig S, General Manager van W Bali - Seminyak, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 juli 2018

Hello Bernedien V,

Thanks for taking the time to review our hotel. We’re thrilled that you enjoyed your time at W Bali - Seminyak. When you’re happy, we’re happy. We’ll be here when you’re ready to come back. Visit anytime.

Craig Seaward

Beoordeeld op 2 december 2017 via mobiele applicatie

Hotel is een beetje gedateerd. De badkamer vertoonde schilmelplekken op verschillende plaatsen, de loungestoelen aan het zwembad waren vuil en het strand lag vol afval. Bovendien stond de muziek overal veel te luid. Wij hadden voor vier nachten geboekt en zijn na twee nachten vertrokken. Dit door een combinatie van de ontoereikende kwaliteit van de accommodatie en de dreiging van de vulkaanuitbarsting. Toen we om een refund voor de twee resterende dagen vroegen werd dit geweigerd. Een gemiste kans qua klantvriendelijkheid en klantenbinding.

Datum van verblijf: november 2017
Andreas B, Manager van W Bali - Seminyak, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 december 2017

Hello Todo234

Thank you for review in regards to your recent stay at the W Bali - Seminyak.

I am sorry to read that you felt that hotel was outdated as W is a very cutting edge design that is only 6 years of age, hotels traditionally do not go under renovation till they are 10 years old. We do have a heavy repairs and maintenance program that addresses wear and tear issues and we are in the process of replacing all bathtubs, sanitary and bathroom floors in the rooms as part of this program.

The beach in front of the hotel is a public beach and is not managed or controlled by the hotel. Our staff are always trying to keep the beach clean for the guests and I believe it deserves appreciations as the local government doesn't do the cleaning.

Your booking came originally through a third party online travel agent which lets them to determine cancellation terms and conditions. Upon checkout my team further got the instructions to hold the room for the case that you had to return from your emergency exit plan, hence I am surprised that you criticized the hotel for these circumstances. We have as well noted your comment about the music.

Once again many thanks for your review and for offering a balanced viewpoint on your experience and apologies for not fulfilling your expectations. We hope to have an opportunity to better your experience with us whenever your travels bring you back to Bali

Regards
Andreas Bergel
Hotel Manager

Beoordeeld op 26 september 2017 via mobiele applicatie

Alles wat je maar wilt of wenst wordt zo voor je geregeld en gedaan. Het W Bali Seminyak bied service aan op zeer hoog niveau wat je niet vaak tegen komt!

Dit hotel heeft klasse. Je kunt zien dat over elk detail is na gedacht qua interieur maar ook de service is uitstekend geregeld. De staff is zeer goed getraind. Desondanks de dat het hotel vol geboekt zakt ervaar je hierdoor geen last en weet het personeel je nog steeds als een gast te behandelen ipv als nummer. Je hoeft een keer je naam te geven en voor de rest van je verblijf zullen ze deze onthouden! Ze zijn erg beleefd, vrolijk en doen er alles aan om je verblijf zo compleet mogelijk te maken. Alles wat je nodig hebt of wilt is zo geregeld. Niks is teveel of te gek!

Het hotel ligt op een top locatie, zo aan het strand en naast wat bekende beach clubs. Gezien de grote van het hotel en de afstand worden er buggy's in gezet om je zo van de receptie naar buiten gebracht. Een fijne rit door de bamboe tunnel. Zo sta je binnen no - time buiten de gate, hartje Seminyak. Bij binnenkomst wordt altijd netjes alles gecontroleerd wat je een zeer veilig gevoel geeft.

Kamers zijn voorzien van alle faciliteiten die je maar nodig kunt hebben, schitterende badkamer, Böse surroundgeluid en veel meer. De in room dinning menu kaart is eindeloos. " Wat je maar wilt, wanneer je maar wilt."

Het zwembad was geweldig. Je kunt hier dagen achter elkaar liggen en je helemaal in de watten laten leggen. Het zwembad is altijd erg schoon en zeer goed onderhouden. Dat geldt ook voor de tuinen rondom het zwembad. Je hebt genoeg keuze om ergens te liggen! Ook hier is het personeel goed getraind en lopen ze met oortjes in om zo met elkaar te communiceren. Door de dag heen komen ze met bevroren fruitstukjes langs voor verkoeling, je zonnebril wordt gepoetst of je krijgt een cool spray treatment. Heerlijk!

Woo Bar vonden mijn partner en ik het minst leuk. En dat heeft meerdere redenen. Het personeel is hier heel anders dan je gewend bent in het hotel zelf en de muziek is niet aangenaam. De dj's zien er alles behalve enthusiast uit. Ze draaien hier regelmatig de zelfde nummers en het is nogal eentonig. Jammer! Beide restaurants, Fire als StarFishBloo zijn uitstekend!! De menu kaart is zeer gevarieerd.

Kortom het is een prachtig hotel met geweldige service. Wij komen hier zeker nog terug!!

Datum van verblijf: juni 2017
CraigSeawardWBali, General Manager van W Bali - Seminyak, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 september 2017

Hello D&A M,

Many thanks for taking the time to review our hotel. We’re thrilled that you had a great W experience and enjoyed your time with us. When you’re happy, we’re happy – and we‘ll be sure to pass along your compliments to our the rest of our Talents.

We’ll be here when you’re ready to come back. Visit anytime.

Craig Seaward

Beoordeeld op 25 juni 2017

Vele zelfde ingerichte winkeltjes. maar veel goedkoper dan Ubud en Sanur. Wel afdingen. Veel leuke koopjes. Let erop dat je goed onderhandelt. Een derde soms van de prijs die ze als eerste geven. Kan er soms te druk zijn

Datum van verblijf: juni 2017
c_seaward, General Manager van W Bali - Seminyak, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 juni 2017

Hello Martin H,

Thank you for your rating. We believe that you are sharing your experience about Seminyak area. Seminyak is a perfect area for shopping where you can find various shops from the local production shops, high end local designers' shop and international brands. Hope you had a great time in the area and we'll see you again soon.