The Haven Bali
Maca Villas & Spa(Seminyak)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 288*
US$ 211*
  • Gratis parkeren
The Breezes Bali Resort & Spa(Seminyak)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 138*
US$ 120*
  • Gratis parkeren
Villa Seminyak Estate & Spa(Seminyak)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 88*
US$ 76*
  • Gratis parkeren
Villa Coco(Seminyak)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 86*
US$ 70*
  • Gratis parkeren
Bhavana Private Villas(Seminyak)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 202*
US$ 166*
  • Gratis parkeren
Uma Sapna(Seminyak)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 351*
US$ 321*
  • Gratis parkeren
Horison Seminyak Bali(Seminyak)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 43*
US$ 39*
US$ 593*
US$ 351*
Orbitz.com
  • Gratis parkeren
The Royal Beach Seminyak Bali - MGallery Collection(Seminyak)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 243*
  • Gratis parkeren
The Club Villas(Seminyak)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 242*
FilterenAlle talen
24 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer groot en uitgebreid complex. De kamers zijn netjes voor een middenklasse hotel ook schoon. Het ontbijt is ook prima. Diverse zwembaden ook bij de bungalows die achter het hotel liggen. Daar is het beter en rustiger dan het hotelzwembad.

Verbleef: Augustus, 2017, reisde met familie
MarakSetiadiS, General Manager van The Haven Bali, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 augustus 2017

Dear Johan V,

Prachtige Geest van de HAVEN Bali Seminyak ...... Natuurlijk Elegant!

Het is erg aangenaam om te verblijven in The Haven Bali Seminyak en bedankt voor de tijd om ons uw positieve recensie te geven door TripAdvisor. We zijn blij om te weten dat je tevreden bent gebleven bij ons waar je ons de punt gaf van 4 uit het maximale punt van 5 waar je ons groot en groot hotel gevonden, nette en schone kamer, geweldig ontbijt en geweldige omgeving.

Wij zijn zo dankbaar voor u die de tijd neemt om uw gevoelens te delen. We kijken ernaar uit u binnenkort weer te zien in The Haven Bali Seminyak in de nabije toekomst. Aarzel niet om mij een email te sturen naar gm.seminyak@thehavenhotels.com voor verdere vragen.

5 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

The Haven Seminyak is ooit een bijzonder mooie accommodatie geweest, ruim van opzet en centraal gelegen met veel faciliteiten, echter de 4 sterren mag wel terug naar 3 sterren, het geheel is duidelijk gedateerd met verouderd sanitair, verouderd meubilair , her en der aangetast door vocht, tijdens ons bezoek veel dronken Australiërs (wellicht door de feestdagen) .Echter ook de indruk dat het een zeer goedkope boekingsmogelijkheid is voor Australië , daardoor ander soort publiek dan verwacht. Wel zeer centraal gelegen voor restaurants etc.

Bovendien het advies om Seminyak niet tijdens de regentijd te bezoeken, er staat dan blijkbaar meestal een harde Westenwind die tonnen afval "lees plastic" naar het strand voert, hetgeen er dus ook niet uitzag, je liep letterlijk over een vuilnisbelt of zwom tussen het vuil in zee, van armoede dus maar een aantal keer naar de andere zijde eiland gegaan naar Nusa Dua bijvoorbeeld , schoon strand geen wind.

Kortom tegenvaller !!!

Verbleef: December, 2016, reisde met familie
MarakSetiadiS, General Manager van The Haven Bali, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 januari 2017

Dear Mr Matkas,

Marvelous Spirit van The Haven Bali Seminyak ...... Natuurlijk Elegant!

Het is echt plezier om uw verblijf in The Haven Bali Seminyak en dank u voor uw tijd om ons uw detail en positieve beoordeling thru TripAdvisor geven. We zijn blij om te weten dat je extreem waren voldoen, bleef bij ons waar u ons gaf 3 punt van de maximale punt van 5, waar u vond ons mooi hotel, ruime kamer en geweldige locatie. geweldige locatie, dicht bij het strand, comfortabele kamer, schoon en goed uitgerust, behulpzaam en smilling personeel en zeer goed ontbijt.

We zijn zo dankbaar voor u die de tijd neemt om je gevoelens te delen. We kijken ernaar uit u binnenkort weer te zien bij The Haven Bali Seminyak in de nabije toekomst. Aarzel dan niet om mij een e-mail te sturen aan gm.seminyak@thehavenhotels.com voor verder onderzoek.

2 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Een zeer vriendelijk hotel , bij aankomst ( bij mijn laat in de avond ) een zeer hartelijke welkomst en zeer hulpvaardig met alles . Kunnen zelf nog eten na 23:30u . Niks was een probleem !! Hadden wat problemen in de badkamer ? Onmiddellijk een andere kamer , met de vraag of ? Indien we willen de dag er na terug deze kamer het geen probleem !! Ook al was het probleem twee keer niets ( water die bleef uit de kraan lekken ) werd het zeer provisioneel aangepakt !!
Ik boek terug dit hotel voor sept 2016 en dec 2016 !! Kom om de 3 maanden in Bali .

Verbleef: Mei, 2016, reisde met vrienden
MarakSetiadiS, General Manager van The Haven Bali, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 juni 2016

Dear Mr Alain M,

Marvelous Spirit van The Haven Bali Seminyak ...... Natuurlijk Elegant!

We hebben echt lief te hebben en blij om te lezen uw grote en positieve beoordeling. We zijn blij om te horen dat u een geweldige ervaring, terwijl u bij de Haven Bali Seminyak waar je vonden onze vriendelijke hotel, attent personeel en professionele medewerkers. En dank u voor uw loyaliteit bij ons blijven, terwijl je in Bali om de 3 maanden.

Deze zijn echt onze doelstellingen om onze gasten tevreden te maken en zal terugkeren om opnieuw bij ons blijven in de toekomst. We zijn zo dankbaar voor al onze gasten die de tijd neemt om hun gevoelens te delen op TripAdvisor. We kijken ernaar uit u binnenkort weer te zien bij The Haven Bali Seminyak in 3 maanden. Aarzel dan niet om me direct bij gm.seminyak@thehavenhotels.com contacteren voor verder onderzoek.

9 april 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

4 nachten verbleven in The Haven Hotel. Bij aankomst kamer met 2persoonsbed niet beschikbaar.. (wel geboekt) voor 1 nacht dan maar apart geslapen.. helaas werden we op de begande grond gezet waar het echt stinkt!!! Om bij de begande grond te komen moet je door een soort van kelder lopen.. meteen terug gegaan naar de receptie en gevraagt voor een kamer op een hogere verdiepin. We kregen een kamer op de 1ste verdieping (gelijk met lobby, dus we hoefden niet met de lift). Kamer stonk iets minder, maar echt fris was het niet. Na de eerste nacht eindelijk een kamer met een 2persoonbed gekregen! Komen we na een dag aan het strand terug is het bed niet normaal vochtig/nat.. airco werkt dus ook voor geen meter daar.. weer naar de receptie.. gevraagt of ze het bed wilde verschonen. Dit hebben ze gelukkig wel gedaan. Hotel verder super! Leuk zwembad, fijne ligbeden, leuk restaurant en ontbijt prima! Wij komen niet meer terug!! We waren blij toen we na 4 nachten naar een ander hotel mochten :)

Verbleef: April, 2016, reisde met een partner
MarakSetiadiS, General Manager van The Haven Bali, reageerde op deze beoordelingGereageerd 12 april 2016

Dear Mr/Ms Jill,

Marvelous Spirit From THE HAVEN Bali Seminyak....Naturally Elegeant!

Thank you for your stay and share your comments thru TripAdvisor. Your valuable feedback is essential in our continuous efforts to improve our service standards, facilities and product.

I deeply regret to hear that your stay did not meet your expectations due to type of bed as your request and the smell of the room.

Once again, thank you for your great feedback and we sincerely hope you will give us another opportunity to recover your impression at The Haven Bali Seminyak. You may reach me at gm@thehavenbali.com for any further assistant.

15 september 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Twee maal van kamer gewisselt bij aankomst. Beide kamers waren ze helaas heel gehorig dus reken erop dat je vroeg wakker bent. De airco was bedroefd. Ten eerste maakt het een rot geluid, wat ik eigenlijk nog niet had mee gemaakt op Bali. En ten tweede ben ik er ziek van geworden.

Gezien het een viersterren hotel is en het hotel hoog werd aangeschreven verwachtte ik er veel van. De badkamer lag vol zwarte haren, die de schoonmaker maar ff snel wegfromelde in zijn zak, en de lakens waren vlekkerig en vochtig. Waarschijnlijk door de slechtwerkende airco.

Alleen de ligging van het hotel was een pluspunt.

Verbleef: September, 2015
Wayan K, Manager van The Haven Bali, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 oktober 2015

Dear Fleurslotboom,

Thank you for taking the time to complete tripadvisor survey regarding your recent stay at our hotel. Please let us offer you our most sincere apologies for the inconvenience you encountered.
We will maintain our lack of service towards our Air Condition problems which we always did every week, however we hope that you will come back to stay with us and we will definitely upgrade our attention toward this.

Kind regards,