“Superleuke ijszaak”
Beoordeling van Kynd

Kynd
Geclassificeerd als nr. 127 van 714 Restaurants in Seminyak
4 weken geleden beoordeeld

Dit is een heel leuk zaakje om (vegan) ijsjes te eten, koffie te drinken, te lunchen of te dineren.
Er is veel aan aankleding en beleving gedaan.

Datum van bezoek: augustus 2019

6 augustus 2019 beoordeeld

Zeer lekker vegan food, een aanrader! O.a. BBQ cauliflower wings, vegan squid, lekkere burgers en heerlijke carrotcake! En supervriendelijke bediening!!!

30 juli 2019 beoordeeld

Hier terecht gekomen nadat we dit op Instagram heel vaak voorbij zagen komen. Moesten ook even wachten op een tafeltje omdat het vol zat. Wachten mocht in de gelaterie ernaast , ook van kynd. Na 10 minuten werden we opgehaald. Erg vriendelijk personeel, heerlijk eten. Alles is veganistisch maar echt heerlijk. Wij hadden de smoothie bowl, echt favoriet!!! En een broodje met van alles en vegetarische kip en ook deze smaakte heerlijk. Wij komen hier zeker nog eens terug. Kynd komt echt al zijn verwachtingen en hoge beoordelingen na!

21 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Interieur, bediening, eten alles werkelijk top. 100% Vegan maar o zo lekker, ook een niet Vegan komt hier niets tekort, smaakt zoals vlees , vis ....

6 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig modern restaurant! De zaken zijn duidelijk goed geregeld, zo ook het parkeren en de service.
Kynd verdient zeker zijn waardering, niet voor niets dat het regelmatig vol zit...het is het wachten waard! Be kynd

Datum van bezoek: juli 2019

Reizigers die Kynd bekeken, bekeken ook

Seminyak, Kuta District
Seminyak, Kuta District

In Kynd geweest? Deel je ervaringen!