“Niet verwacht edoch.......”

Prijsklasse: US$ 19.000 - US$ 230.000
Geschikt voor: Romantisch, Grote groepen
Dineropties: Diner, Ontbijt, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
9 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vanaf de wat lawaaiige straat niet direct uitnodigend doch eenmaal bij de bar bleken er voldoende zitplaatsen in de tuin.de be diening is zeer vriendelijk en de kwaliteit van de visgerechten was voor mij fantasties.
Ik heb hier 3 maal mogen dineren voor een alleszins zeer redelijke prijs

29 juni 2016 beoordeeld

Garnalen, langoustine , schelpen, inktvis.....allemaal en zo de bbq op.verschillende marinades en sausjes. Voor de visliefhebber in Seminyak zeker de moeite waard !

23 september 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Gister op basis van reviews bij dit restaurant gegeten. Vriendelijk personeel en lekker gegeten. Een keer bumbu bali geprobeerd, was wel lekker maar niet heel bijzonder. De black rice pudding moet je van houden.....

20 september 2015 beoordeeld

De special heeft ons vanaf de straatkant naar binnen gelokt: speenvarken.
Kendi Kuning heeft is groter dan dat je van de buitenkant doet vermoeden en heeft naast een aantal leuke zitjes ook tafels in een tuin.

De eigenaar was heel gastvrij en liet een klein hapje van het speenvarken en de mahi mahi proeven maar onze keuze was al gemaakt.

Het eten voldeed aan alle verwachtingen.
Een biertje is er overigens opmerkelijk goedkoop.
Personeel is zeer vriendelijk en geinteresseerd.
Je kunt duidelijk zien en proeven dat deze mensen hart voor de zaak hebben.

Wel hadden mijn partner en ik iets anders begrepen dan op de rekening stond, maar did werd door de eigenaresse goed opgelost.

Ik kom nog graag eens terug voor de mahi mahi.

12 september 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Vanaf de straatkant leek dit restaurant erg klein en niet erg vol te zijn. Omdat wij echter zagen dat ze een van onze favoriete gerechten op de kaart hadden (speenvarken ) toch naar binnen gelopen. Daar bleek dat de meeste tafels wat verscholen in de tuin stonden en het behoorlijk vol zat. Het eten was verder echt heerlijk, ik kan niet anders zeggen. Door het soms wat gebrekkige Engels van de staff hadden wij een misverstand wat echter door de eigenaresse zeer netjes werd opgelost. Het was dan ook jammer dat wij dit restaurant pas op onze laatste dag van de vakantie ontdekten.

Reizigers die Kendi Kuning Restaurant bekeken, bekeken ook

Seminyak, Kuta District

In Kendi Kuning Restaurant geweest? Deel je ervaringen!