“Top uitzicht bij dito diner”

Breeze at The Samaya Seminyak
Geclassificeerd als nr. 58 van 638 Restaurants in Seminyak
Geschikt voor: Zakelijke bijeenkomsten, Romantisch, Speciale gelegenheden
Dineropties: Na sluitingstijd, Diner, Ontbijt, Lunch, Bezorgen, Reserveringen
27 november 2017 beoordeeld

We sliepen naast dit hotel, en dachten we gaan daar eens een keer eten, werden allervriendelijkst ontvangen door de medewerksters die ook onze voornamen wilde hebben, zodat ze nog persoonlijker ons konden bedienen.
Ik at daar de Foie Grass, die heerlijk was, en daarna de Tenderlening van 200 gram, ook die was voortreffelijk. En ook het uitzicht hier op de zee is magnifiek.
Heerlijke avond gehad op onze een na laatste dag in Bali.

28 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Lawaaierig familie hotel. Leuk als je kleinere kinderen hebt, anders niet altijd gewenst. Overdag enkele activiteiten inclusief bingo. Ontbijt goed. Kamers niet al te groot, zeker niet als je met 3 volwassenen bent. Genoeg goede restaurants in de omgeving zoals Gado Gado, Mozzarella, Wacko Burger. Strand vlakbij. Al met al een leuke tijd gehad.

9 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier heerlijk gegeten met uitzicht op het strand/de zee. De bediening was attent, erg vriendelijk en professioneel. Wel vind ik dit persoonlijk iets te luxe/westers georiënteerd voor Bali. Maar dat doet niets af aan de smaak en de setting, want dat was dik in orde. Het is wel aan de dure kant in vergelijking met andere restaurants.

29 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn hier wezen dineren met zonsondergang. Mooi aan het strand. Personeel zeer professioneel en vriendelijk. Eten was goed maar je betaald hier ook naar.

25 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We hadden gereserveerd voor 21.30 op 25 dec 2016
Voor deze dag is een tent opgezet in de tuin.
Tot aan het voorgerecht was alles naar wens.
Het hooft gerecht werd ca 23 uur geserveerd.
Mijn gerecht is geroosterd garnaal.
Het ziet er prachtug uit... smaak is er niet meet doordat de garnaal OVERCOOKED was taai en droog geworden.
Had niets over gezegd.
Bij de derde garnaal vond ik dat de smaak anders was. Was bedorven garnaal.Heb doorgegeven aan de ober.
En was idd niet meer goed.
Tijdens ons hoofd gerecht waren zij al bezig met het optuimen van de stoelen en tafels in de tent waar we nog aan het dineren .
Toen we de kaart vroegen om het nagerecht te bestellen was het niet meer mogelijk.
Keuken was waarschijnlijk al gesloten.

Reizigers die Breeze at The Samaya Seminyak bekeken, bekeken ook

Seminyak, Kuta District

In Breeze at The Samaya Seminyak geweest? Deel je ervaringen!