“Heerlijk gegeten”

Geclassificeerd als nr. 57 van 642 Restaurants in Seminyak
Geschikt voor: Zakelijke bijeenkomsten, Romantisch, Speciale gelegenheden
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Ontbijt, Lunch, Bezorgen, Reserveringen
9 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier heerlijk gegeten met uitzicht op het strand/de zee. De bediening was attent, erg vriendelijk en professioneel. Wel vind ik dit persoonlijk iets te luxe/westers georiënteerd voor Bali. Maar dat doet niets af aan de smaak en de setting, want dat was dik in orde. Het is wel aan de dure kant in vergelijking met andere restaurants.

29 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn hier wezen dineren met zonsondergang. Mooi aan het strand. Personeel zeer professioneel en vriendelijk. Eten was goed maar je betaald hier ook naar.

25 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We hadden gereserveerd voor 21.30 op 25 dec 2016
Voor deze dag is een tent opgezet in de tuin.
Tot aan het voorgerecht was alles naar wens.
Het hooft gerecht werd ca 23 uur geserveerd.
Mijn gerecht is geroosterd garnaal.
Het ziet er prachtug uit... smaak is er niet meet doordat de garnaal OVERCOOKED was taai en droog geworden.
Had niets over gezegd.
Bij de derde garnaal vond ik dat de smaak anders was. Was bedorven garnaal.Heb doorgegeven aan de ober.
En was idd niet meer goed.
Tijdens ons hoofd gerecht waren zij al bezig met het optuimen van de stoelen en tafels in de tent waar we nog aan het dineren .
Toen we de kaart vroegen om het nagerecht te bestellen was het niet meer mogelijk.
Keuken was waarschijnlijk al gesloten.

28 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Samen met vrienden heerlijk gegeten bij de Breeze. Het is er niet goedkoop, je moet reserveren, maar het is het waard. De sfeer is prima, relaxed en de bediening is correct.

7 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Breeze heeft een mooie locatie direct aan het strand. Het brood, de amuse en de bestelde soep kwamen tegelijkertijd. Hierdoor werden we wat overrompeld en krijg je het idee dat ze de timing niet onder controle hebben. De soep was heerlijk. De paella leek me met uitzondering van de rijst niet vers. Het smaakte allemaal hetzelfde. De sashimi van mijn vrouw was wel lekker en vers. Het weghalen van de borden gaat ook zeer snel. Zou het niet direct aanbevelen. Er zijn voor dezelfde prijs betere restaurants in de buurt.

Reizigers die Breeze at The Samaya Seminyak bekeken, bekeken ook

Seminyak, Kuta District

In Breeze at The Samaya Seminyak geweest? Deel je ervaringen!