“Romantisch dineren aan het strand.”

Breeze at The Samaya Seminyak
Geclassificeerd als nr. 61 van 656 Restaurants in Seminyak
Geschikt voor: Speciale gelegenheden, Zakelijke bijeenkomsten, Romantisch
Dineropties: Lunch, Ontbijt, Diner, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
25 september 2016 beoordeeld

We verbleven één week in "The Samaya". We hebben drie maal gegeten in het restaurant "Breeze". Een zeer uitgebreide kaart met zowel Europese als Aziatische gerechten. Voor iedereen wat wils en een top bediening. Prachtig uitzicht op het strand. Gewoon fantastisch!!!!!

Datum van bezoek: september 2016

6 augustus 2016 beoordeeld

Prachtige accommodatie, heerlijk eten en zeer goede service! Uiteraard betaal je hier ook wel de prijs voor. Een aanrader!

Datum van bezoek: augustus 2016
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit restaurant
24 mei 2016 beoordeeld

Heerlijk visrestaurant. Iets apparts . We zijn er met een groep van 6man daar gaan dineren.We hebben gevraagd naar vooral kreeft, kepiting en vis à la balinees. Ik miste bijna een paar vingers. Dit alles werd met de vingers gegeten

Datum van bezoek: april 2016
21 mei 2016 beoordeeld

Zonder enige twijfel een van de geweldigste plekken waar ik heb gegeten. Ik had gevoel dat we de enige tafel waren om naar de zonsondergang te kijken. De gerechten waren heerlijk, de persoonlijke aandacht die Rita en het team gaf en de extra moeite die ze namen om de verjaardag van mijn partner onvergetelijk te maken. Het kost wat, maar je zal nooit vergeten!

Datum van bezoek: mei 2016
10 januari 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Tafeltje aan de zee mooi uitzicht vriendelijke bediening uitgebreide kaart heerlijke cocktails eten heerlijk zowel alla Carte als sharing. Niet goed koop zit on prachtig hotel. Aanrader .

Datum van bezoek: januari 2016

Reizigers die Breeze at The Samaya Seminyak bekeken, bekeken ook

Seminyak, Kuta District

In Breeze at The Samaya Seminyak geweest? Deel je ervaringen!