Beoordeeld op 17 november 2017

Mooie kamer gelegen in de tuin van het domein. Direct toegang tot het zwembad dat we helaas niet konden gebruiken omwille vh weer. Heel lekker gevarieerd ontbijt. Nicky contacteerde ons op voorhand om de restaurants voor ons vast te leggen. Swellendam is een perfecte stop tussen Kaapstad en de tuinroute waar je s'avonds uitstekend kan gaan eten. Wij verbleven 2 nachten en bezochten de Hoop Nature Reserve en vonden dit perfect! We zouden hier zeker opnieuw verblijven!

Verbleef: november 2017, reisde met een partner
Beoordeeld op 11 oktober 2017

Heel nette en mooie kamers. Een ontzettend heerlijk en uitgebreid ontbijt!
Prachtige tuin met bovendien een uitnodigend zwembad.
De gastvrouw en gastheer zijn bijzonder vriendelijk en behulpzaam.
Deze B&B is een echte aanrader!

• Verbleef: augustus 2017, reisde met familie
Beoordeeld op 27 maart 2017 via mobiele applicatie

Wat een prachtige B&B in het charmante Swellendam. Nicolette en Wim doen er alles aan om je verblijf onvergetelijk te maken. Diner reserveringen worden ook voor je geregeld in een van de restaurants op loopafstand. De kamers grenzen allen aan de tuin met ligbedden en een zwembad. Na een heerlijke nachtrust in goede bedden, die ook voldoende lang zijn, krijg je een heerlijk ontbijt voorgezet met zelfgemaakte smoothie, fruitsalade etc. Eieren kun je bestellen naar wens.

Verbleef: maart 2017, reisde met een partner
Beoordeeld op 31 januari 2017

Sfeervol B&B op een locatie dichtbij een aantal goede restaurants. We logeerden in een ruim smaakvol ingericht huisje met eigen patio in de grote tuin met lekker zwembad. Goed bed en van alles wat je nodig hebt voorzien. Heel gastvrije ontvangst door Nicky en haar vriendelijke en behulpzame staf. Het ontbijt is geweldig. Echt een aanrader!

Verbleef: januari 2017, reisde met een partner
BabetteSA, Owner van Babette Bed and Breakfast, reageerde op deze beoordelingGereageerd 13 februari 2017

Hi Jose, zo leuk dat jullie weer teruggekomen zijn na jullie verblijf van vorig jaar. Jammer dat ik net in NL was maar volgende keer gaan we dat goedmaken. Hartelijk dank voor de review !

Beoordeeld op 27 januari 2017

Een oase van gastvrijheid en rust daar hebben we optimaal van genoten
Zeer behulpzame gastvrouw/man met fantastische tips
Niks is leuker dan opgewacht worden met een glas heerlijke witte wijn na een dag toeren door het prachtige landschap echt een aanrader
Nicky en Wim nogmaals bedankt voor jullie gastvrijheid

• Verbleef: januari 2017, reisde met een partner