Besparingsmelding! 17% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 17% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 135 per nacht.

Besparingsmelding! 29% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 29% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 194 per nacht.

The Hideaway(Swellendam)
Besparingsmelding! 29% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 29% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 185 per nacht.

Gaikou Lodge(Swellendam)
Besparingsmelding! 14% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 14% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 130 per nacht.

Besparingsmelding! 13% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 13% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 86 per nacht.

Bloomestate(Swellendam)
  • Gratis parkeren
Marula Lodge(Swellendam)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
Roosje van de Kaap(Swellendam)
7 december 2015 beoordeeld

Karin is zeer gastvrij. We mochten de keuken gebruiken en de open haard aansteken. De accommodatie is geheel in Afrikaanse sfeer ingericht. Het ontbijt was lekker. Karin heeft ons veel tips gegeven over Zuid-Afrika. Kortom een aanrader om te verblijven.

Verbleef: november 2015, reisde met vrienden
23 april 2014 beoordeeld

Op paaszondag aan het eind van de middag hebben we gebeld of er plek is, want we hadden geen zin om nog helemaal naar huis te rijden. Twee erg leuke kamers direct aan de gezamenlijke woonkamer met open haard gekregen. En 's ochtends champagne gekregen bij het toch al erg goede ontbijt met erg veel vers fruit (en paaseieren voor de kinderen). Helemaal top!

• Verbleef: april 2014, reisde met familie
27 december 2013 beoordeeld via mobiele applicatie

Hebben hier 1 nacht doorgebracht. Lodge wordt gerund door een dame.
Bij aankomst ontvangen in de wonderschone tuin die ze zelf onderhoudt. Elke kamer in de lodge is anders en is ingericht met veel oog voor detail. Badkamer netjes en schoon. Woonkamer en keuken ook erg leuk ingericht.
Het mooiste is het ontbijt dat de volgende ochtend klaar staat: champagne, veel vers fruit en eieren en koffie.
Must visit als je in de buurt bent.

Verbleef: december 2013, reisde met een partner
21 augustus 2013 beoordeeld

Was ons bezoek aan Swellendam. Toevallig was het BEE-festival gaande, wat achteraf niet veel bijzonders leek te zijn.

We werden warm onthaald in een heel mooi pand, bestaande uit huis naast huis naast huis, op een creatieve manier in elkaar verweven geraakt, en met een prachtige tuin eromheen, onderhouden door iemand die van wanten weet.

Het was wel een beetje fris, maar de haard bracht daar snel verandering in.
Het ontbijt was heerlijk, met een bijzonder glaasje erbij.

Kamertip: Wanneer je langer dan 1 of 2 nachten wilt blijven, kan de Citroenkamer snel te klein zijn.
  • Verbleef: augustus 2013, reisde met een partner
6 maart 2011 beoordeeld

Wij verbleven met ons gezin met volwassen kinderen en partners in de lodge. We reizen veel, maar dit was een van de beste ervaringen van veel Zuid Afrika reizen. Champagne ontbijt met prachtige schalen vers fruit en versgebakken/gekookte eitjes. Eigengemaakt bananenbrood en warme toast. Er werd prima geadviseerd over de restaurantmogelijkheden, waarvan er twee in de buurt zijn. Gastvrouw Karin is geweldig!!!

Verbleef: januari 2011, reisde met familie