Beoordeeld op 1 februari 2018

Mooi ingerichte kamer in karakteristiek guesthouse. Hartelijke ontvangst, goede tip voor restaurant vlakbij, lekker ontbijt op buitenterras met zicht op prachtige tuin. Aanrader als je op doortocht bent!

Datum van verblijf: januari 2018
Beoordeeld op 21 december 2017

Super !!!!! Geweldige Nederlands sprekende gastheer die een perfect ontbijt serveerde. Deze man houdt van z'n B&B en het verwennen van gasten.
Een mooi historisch gebouw met alle moderne voorzieningen in het rustige Swellendam met restaurants op loopafstand.

Datum van verblijf: december 2017
Beoordeeld op 18 november 2017

Jammer genoeg ben ik er ziek geworden en heb niet echt kunnen genieten van de mooie locatie met zwembad. Etienne de eigenaar was bezorgd en heeft ervoor gezorgd dat ik aan medicijnen kwam. Oud huis maar heel charmant.

Datum van verblijf: november 2017
Beoordeeld op 28 juli 2017 via mobiele applicatie

Mooi oud huis met zeer vriendelijke gastheer die zijn best deed het ons naar de zin te maken. Oefende zijn Nederlands met tips en hulp. Antiek ingerichte kamers (bad op pootjes) en sfeervolle woonkamer. Met kacheltje want het is wel koud in juli. Basic ontbijt met veel liefde. Loopafstand naar het centrum en parkeren achter het huis.

Datum van verblijf: juli 2017
Beoordeeld op 8 mei 2017

De gastheer deed er alles aan om ons een warm welkom te geven. Hij vertelde veel over Swellendam en de omgeving. Het ontbijt was fantastisch! De tafel was prachtig gedekt en het eten heerlijk. Mede door het enthousiasme van de eigenaar vonden wij het een goede accommodatie.

Datum van verblijf: mei 2017