Beoordeeld op 21 maart 2018

Een bijzonder mooi Guest House met ontzettend vriendelijk eigenaars die alles voor de gasten doen. Prachtige stijlvolle kamers, schitterende tuin met zwembad, heerlijk goed verzorgd ontbijt! Zelfs onze auto werd gewassen.

• Verbleef: februari 2018, reisde met vrienden
Aan de O, Manager van Aan de Oever Guesthouse, reageerde op deze beoordelingGereageerd 22 maart 2018

Heel erg bedankt voor de mooie beoordeling. We zijn zo blij dat je je tijd hebt genoten aan Aan de Oever.
Vertel het alsjeblieft en we hopen je snel weer te zien.

Aan de Oever

Beoordeeld op 12 maart 2018 via mobiele applicatie

Wij waren hier (slechts) 2 dagen maar hadden best langer willen blijven. Een erg mooi guesthouse, erg mooi gelegen. Uitzicht op de bergen, met ligbedden langs het zwembad. Kamers zelf ook heerlijk met lekkere bedden en alle gemakken. De service kon gewoon niet beter. Dit hadden we nog nooit zo meegemaakt. Auto en al werd gewassen en Toneel heeft ervoor gezorgd dat onze lekke band gelapt werd. Top top top service

Verbleef: maart 2018, reisde met familie
Aan de O, Manager van Aan de Oever Guesthouse, reageerde op deze beoordelingGereageerd 21 maart 2018

Goed meer,
Heel erg bedankt voor de geweldige feedback. We zijn zo blij dat je met ons van de vakantie hebt genoten.

Ik hoop je snel te zien.
Op de kust overspanning

Beoordeeld op 16 februari 2018

Bijzonder guesthouse. De kamers zijn prima in orde, maar wat het meeste indruk maakt is de perfect onderhouden, grote tuin. Prachtig om in rond te lopen en allerlei vogels te bewonderen. Het ontbijt is netjes verzorgd. We zijn enorm prettig geholpen voor Vera met allerlei adviezen en het reserveren van een restaurant. Na ons verblijf was tot onze verrassing onze auto gewassen.

Kamertip: Wij hadden de Kingfisher kamer. Deze biedt een prachtig uitzicht op de tuin en het zwembad.
  • Verbleef: januari 2018, reisde met een partner
Aan de O, Manager van Aan de Oever Guesthouse, reageerde op deze beoordelingGereageerd 21 februari 2018

Goedenmiddag,
Heel erg bedankt voor de geweldige feedback. We zijn zo blij dat je van je bezoek genoten hebt en we kijken uit naar je volgende!

Beoordeeld op 27 januari 2018 via mobiele applicatie

Prachtig guesthouse met heerlijke ruime kamers. Het zwembad heeft een fantastisch uitzicht op de bergen en het vriendelijke personeel zorgt er voor dat je met een heerlijk wijntje van dat uitzicht kan genieten. Zeer vriendelijk personeel en een heerlijk ontbijt. Tijdens onze volgende reis blijven we langer dan 1 nachtje!

Verbleef: januari 2018, reisde met familie
Aan de O, Manager van Aan de Oever Guesthouse, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 januari 2018

Heel erg bedankt voor de mooie recensie. We zijn erg blij dat je van je verblijf genoten hebt en verheugen ons op je volgende bezoek.

Beoordeeld op 20 januari 2018

Prachtig verblijf heel jammer dat Wij er maar 1 nachtje bleven slapen. Super gastvrij lekker ontbijt. Heel mooi uitzicht op de prachtige bergen ook de moeite waard om heen te rijden. Hele goede service

• Verbleef: januari 2018, reisde met een partner
Aan de O, Manager van Aan de Oever Guesthouse, reageerde op deze beoordelingGereageerd 21 januari 2018

Goedemorgen,

Heel erg bedankt voor de zeer positieve feedback op Aan de Oever en je verblijf.
We zijn zo blij dat je het leuk vond en hopen dat je ooit nog een keer terug zult komen.

Geniet van de rest van je vakantie in Zuid-Afrika.