Beoordeeld op 15 februari 2018 via mobiele applicatie

Prachtig gelegen verblijf met uitzicht op de bergen. De huisjes in 'Cape Dutch'-style zijn schitterend. Eigenaresse is zeer vriendelijk..We hebben ons 2 nachten zeer goed vermaakt bij het fijne zwembad en met uitstapjes in de omgeving. Voor een kleine meerprijs werd ons een mooie upgrade aangeboden naar een schitterend juist vernieuwd huisje. Ontbijt was heerlijk, diner ook zeker prima. Wel jammer dat het restaurant op zondag gesloten bleek te zijn.

Verbleef: februari 2018, reisde met familie
Beoordeeld op 22 november 2017

Dit is een mooi en leuk B&B om een tussenstop te maken als je bijvoorbeeld van Stellenbosch / Kaapstad naar Mosselbaai of Uithoorn reist. Ontvangst is allervriendelijkst en eten is goed, mooie nieuwe kamers en een mooi zwembad. Prima B&B wat ons betreft de moeite waard.

• Verbleef: november 2017, reisde voor zaken
Bedank S.P. K
Beoordeeld op 6 september 2017

Het verblijf, restaurant en de service is beste goed. Personeel zeer vriendelijk en gedienstig maar zeer onderdanig. We hebben een lunchpakket gevraagd en was in orde.
Bij aankomst kregen we zeer vluchtig de gastvrouw voor de incheck te zien. Geen rondleiding of enig woordje uitleg van de omgeving, Bij de check-out ook alles zeer vluchtig. Het lijkt meer een hotel dan een B&B.

• Verbleef: september 2017, reisde met een partner
Beoordeeld op 30 april 2017 via mobiele applicatie

Even terug in de geschiedenis. Op pad met de voortrekkers naar een heerlijk oude locatie. Vriendelijke bediening en lekker eten. Zwembad voor de kleintjes. De eigenaars zijn Nederlands wat je goed merkt. Alles is tip top geregeld en je kan zelfs hagelslag voor het ontbijt krijgen. Een aanrader op weg naar de Garden Route.

Verbleef: april 2017, reisde met familie
Beoordeeld op 16 januari 2017

Wij zijn 1 nacht in Swellendam verbleven, bij Roosje van de Kaap, tijdens onze rondreis in Zuid Afrika. De kleine huisjes waarin wij verbleven, waren in de mooie tuin, super comfortabel en verzorgd interieur. Een echte aanrader.

• Verbleef: januari 2017, reisde met een partner