18 november 2016 beoordeeld

In een adembenemende omgeving prachtig gelegen country house met nog functionerende boerderij activiteiten waaronder een wijngaard. Enorm vriendelijk personeel en zeker ook de manager voor wie niets teveel is. Heerlijk gegeten.Vrij gebruik van dranken en kamer romantisch ingericht. Verse bloemen, fles cava, nootjes , kaarsjes etc.

• Verbleef: november 2016, reisde met een partner
JHG-GM, General Manager van Jan Harmsgat Country House, reageerde op deze beoordelingGereageerd 20 november 2016

Dank u voor al uw positieve reacties en we zijn blij dat je genoten hebt van uw verblijf in onze boerderij, gelegen in de Overberg & Robertson Wine Valley.

Ik hoop dat we je terug kunnen verwelkomen en dat u langer bij ons kan blijven.

Hartelijke groeten
Johan Dippenaar

Thank you for all of your positive comments and we are delighted that you enjoyed your stay at our farm located in the Overberg & Robertson Wine Valley.

I do hope that we may welcome you back soon and that you can stay longer with us.
Warm Regards

19 oktober 2016 beoordeeld

We hebben genoten van dit country house. Mooi in de bergen bij Swellendam gelegen, mooie kamer (superior room), ontzettend vriendelijk personeel en goed eten en drinken. Veel extra's mogelijk zoals picknickdiner bij het kampvuur, beschikbare mountainbikes en natuurlijk de rit met de jeep waarbij wij onverwachts veel wild zagen. Wij hebben genoten. Het ligt inderdaad langs de weg, maar daar hebben wij niet echt last van gehad.

• Verbleef: oktober 2016, reisde met een partner
JHG-GM, General Manager van Jan Harmsgat Country House, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 november 2016

Dank u voor het plaatsen van deze prachtige beoordeling die ons een prachtig uitzicht en vriendelijk personeel gemarkeerd.

Ik ben blij te horen dat u genoten van alle aspecten van uw ervaring bij Jan Harmsgat Country House, in het bijzonder van uw maaltijd in ons restaurant en onze heerlijke wijnen op de aanbieding van JHG.

We kijken ernaar uit u te mogen verwelkomen een dag terug.

Hartelijke groeten

6 januari 2016 beoordeeld

De klokkentoren, zonder bel zie je al ruim van te voren staan. Over een mooi tuinpad komen we aan bij de receptie. Het welkom is erg hartelijk. Onze kamer is ruim met hoge plafonds, een houten vloer die kraakt. Verder is de kamer ingericht in een niet moderne style, wat niet misplaats is. Overall oogt het erg sympathiek. Badkamer is ruim, erg warm. Helaas komt er weinig water uit de douchekop en neem je een bad dan lig je in een soort licht geel water. het gevraagde extra bed staat in de gang. Zittend op de veranda genieten we van de mooie tuin. Helaas hoor je het verkeer over de R60 goed. Om 4 uur krijgen we een rondleiding in een jeep over het terrein met op de top van de heuvel een wijntasting. Leuk en leerzaam. We koelen af in het 15 m bad. Het avondeten is een vast menu. Niet te grote porties. Jammer dat de beloofde pecannoottaart op is. Ontbijt is ok, brood wel erg droog en voor een warmgerecht moet je extra betalen.

• Verbleef: januari 2016, reisde met familie
10 maart 2015 beoordeeld

We hadden een ruime luxe kamer met een open badkamer ( douche en bad) . De service was erg goed en we konden er heerlijk genieten en uitrusten. De omgeving is erg mooi en wij vonden het heel geschikt om te overnachten tijdens onze doorreis. Ik zou dit hotel niet voor langere tijd boeken omdat in de omgeving niet heel veel is te doen.

Kamertip: Als je op doorreis bent is dit een prima hotel om de nacht door te brengen.
  • Verbleef: december 2014, reisde met vrienden
23 februari 2014 beoordeeld

We hadden de Bruidssuite geboekt voor twee nachten en dit zijn onze ervaringen.
De kamer was groot, rommelig, ouderwets gemeubileerd en wat we het ergste vonden, we hadden erg veel last van van het voorbij denderende verkeer. Het leek af en toe of er een Helikopter overvloog en soms waanden we ons dichtbij een luchthaven met opstijgende en dalende vliegtuigen. We hebben die nacht slecht geslapen en besloten de volgende nacht niet af te wachten en vertrokken de volgende morgen
Positieve punten zijn het prima zwembad met zout water en de kwalitatief uitstekende keuken.
Al met al: Een teleurstelling.

• Verbleef: februari 2014, reisde met een partner