5 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We verbleven hier een nacht. Dat hadden er gerust twee mogen zijn. Mooi verzorgd domein. Smaakvol ingerichte kamers, mooi zwembad met voldoende zit- en ligstoelen. Prima om tot rust te komen. Ontbijt was ronduit schitterend! Veel vers fruit, yoghurt, lekker brood en beleg, en heerlijke homemade jam. Vriendelijke ontvangst, Nederlandse eigenaren. Op aanraden van hen hebben we schitterend gegeten bij de buren van 'the Old mill'.
Enige minpuntje: kamer iets aan de kleine kant.

Verbleef: maart 2018, reisde met een partner
19 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Super mooie en grote kamers. Met heel zorg ingericht. Wij hebben er niets gemist. Goed uitgeruste keuken. Gevulde koelkast. Zelfs een eigen terras met braaigelegenheid. Mooi uitzicht op de omringende bergen.
Aanrader!

Verbleef: februari 2018, reisde met een partner
6 februari 2018 beoordeeld

Voor de vierde keer weer terug naar mijn favoriete guesthouse, voor de rust, het zwembad, prachtige tuin met fruitbomen, de vele vogeltjes, overheerlijk ontbijt, prima bedden en geweldig ontvangst! Leuk gelegen aan de rand van Swellendam, met goede restaurantjes op loopafstand.

• Verbleef: februari 2018, reisde met vrienden
27 december 2017 beoordeeld

Wat een pareltje: eenvoudige, stijlvolle kamers (less is more) maar met oog voor detail en voorzien van alle benodigdheden. Fantastische tuin en geweldig ontbijt. Heerlijk zwembad en zeer vriendelijk ontvangst.

Verbleef: december 2017, reisde met familie
18 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ontzettend leuke b en b. Nergens in Zuidafrika zo'n lekker ontbijt gehad. Leuke omgeving. Rustig en goed zwembad. Hartelijke Nederlandse gastvrouw. Ook handig dat er 2 leuke en goede restaurantjes op loopafstand zijn. Aanrader.

Verbleef: maart 2017, reisde met een partner