10 mei 2017 beoordeeld

Na een hele dag gereden te hebben, eindelijk aangekomen in de B en B.
We waren aangenaam verrast toen we onze kamers kregen.
Allemaal thema- kamers, met alles erop en eraan.
Zelfs de handdoeken en badjassen waren aan het thema aangepast.
En dan het ontbijt.....
Super....

• Verbleef: november 2016, reisde met een partner
7 februari 2015 beoordeeld

De Impangele B&B heeft in elke kamer een apart thema. Alles is erop aangepast tot op de handdoeken en badjassen aan toe. De kamers zijn ruim evenals de badkamers. De eigenaar regelt ook van alles voor je van uitstapjes tot restaurantjes. Het ontbijt was trouwens ook top! Voor elk soort ontbijter wel iets wat diegene lekker vind. Erg veel variatie EN GEFILTERDE koffie! Hier was geen nee te koop en we kregen veel tips en trucs van de eigenaren.

Locatie is 5-10 minuten lopen vanaf de restaurants

Kamertip: Zoek gewoon het leukste dier wat ze hebben! Alle kamers zijn sfeervol ingericht. De Zebra kamer ligt aan de achterkant en de Giraffe en de andere kamer aan de voorkant, waar de (niet al te drukke) weg ook langs loopt.
  • Verbleef: januari 2015, reisde met vrienden
6 februari 2015 beoordeeld

Lekker ontbijt, ruime en mooie slaapkamer. Badkamer vrij klein en kan een opfrissing/renovatie gebruiken maar wel proper. Gastheer en -vrouw laten je welkom voelen en helpen je om Swellendam te ontdekken. Ontbijt met uitzicht op prachtige Engelse tuin en de vogeltjes.

Verbleef: januari 2015
2 juli 2013 beoordeeld

We hebben een nacht doorgebracht in deze prachtig gerestaureerde bed & breakfast. Omdat het rustig was kregen we upgrade naar de leopard room. Zeer verzorgde en volledige kamer. De volgende ochtend compleet verrast met een ZEER royaal ontbijt, heerlijk!

• Verbleef: juni 2013, reisde met een partner
28 oktober 2012 beoordeeld

We hadden dit guesthouse geboekt op basis van de goede beoordelingen op Tripadvisor. Helaas was het een teleurstelling op gebied van hygiene. De badkamer leek haast niet gepoetst te zijn (haren, een vuile mat). Alle zebra-spullen zijn misschien grappig maar doen ook weer onhygiensich aan (zoals: badmutsen, een badborstel, sloffen, zebra-mutsen en badjassen...).
Alhoewel de eigenaars zeer vriendelijk waren, zouden we het zeker niet aanbevelen.

• Verbleef: oktober 2012, reisde met een partner