• Gratis parkeren
Albourne Boutique Guest House(Somerset West)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
African Dreams Guesthouse(Somerset West)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
Somerset Villa Guesthouse(Somerset West)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
Blaauwheim Guest House(Somerset West)
  • Gratis parkeren
Lourens River Guesthouse(Somerset West)(Heel veel waar voor je geld!)
Priceline
  • Gratis parkeren
Woodlands Guest House(Somerset West)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
De Molen Guest House(Somerset West)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 14% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 14% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 147 per nacht.

12 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een gemiddelde beoordeling 9,6 lijkt erg hoog. Wij vonden Vredenburg Manor echt perfect. Tot in de kleinste details was over alles goed nagedacht en uitgevoerd. Heerlijk ontbijt op steeds dat deel van het terras dat het beste bij het weer paste (in verband met wind, zon).
De kamer was ruim en comfortabel; de douche was extra ruim. Door de grote droogte was het kraanwater wat gelig. Leon en Luke hadden daarom in de badkamer een 10 liter vat flessenwater geplaatst.

Alle toeristische- en restauranttips van beide heren waren zeer nuttig.
Ook de lokatie was prima aan de wijnroute en dicht bij Stellenbosch en vele goede restaurants.

Dit alles overgoten met de ongeëvenaarde persoonlijke aandacht van Leon en Luke, maakte dit verblijf een van de eerste keren dat wij een "uitstekend" gaven.

Een absolute aanrader en een voorbeeld voor heel veel anderen in deze business.

Verbleef: maart 2017, reisde met een partner
Vredenburg Mano... G, General Manager van Vredenburg Manor House, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 juni 2017

Hello Hans

Thank you for the review.
As the drought is now even worse here in Cape Town, we had to get a second borehole, and I'm happy to report that we have crystal clear water again. We also upgraded our whole water supply system, when doing the new borehole.

It was a great pleasure hosting you guys and we are really looking forward to you and some of your friends, next visit.

Warm regards
Leon and Luke

16 augustus 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Drie nachten hebben wij als gezin met twee kinderen (9 en 12 jaar) in het Vredenburg Manor House doorgebracht. Het hele landgoed straalt schoonheid met een smaakvolle inrichting en gastvrijheid uit.

De kamers, het beddenlinnen, de badkamer en toilet zijn brandschoon. Prachtig ingericht met klassiek bad, grote douche voor twee personen, inloopkast, televisie, kluisje, bedden voor lange mensen.

Onze 12-jarige zoon vond dit de beste accommodatie van Zuid-Afrika en kinderen zijn het meest eerlijk.

De gastvrijheid van het management Luuk en Leon was buitengewoon. We hebben twee avonden samen met de heren zeer gezellig en fantastisch mogen eten. Ze houden volledig rekening met de wensen van het gezin en natuurlijk mocht de braai op het buitenterras hierbij niet ontbreken.

Leon en Luuk, namens ons en vooral ook de kinderen enorm bedankt voor de geweldige gastvrijheid, alle tips voor de omgeving en het heerlijke eten.

Walter en Nicole

Verbleef: augustus 2015, reisde met familie
13 februari 2014 beoordeeld

Wij vonden Vredenburg Manor de indrukwekkendste overnachting tijdens drie weken Zuid Afrika. Het vertrouwen in de klanten is dermate dat 's avonds
het mgt. naar huis gaat. Je waant je dan echt de eigenaar van de manor.
Mankeert helemaal niets aan. Ook Anja de manager is een schat. Wij komen zeker terug

• Verbleef: februari 2014, reisde met een partner
29 april 2013 beoordeeld

Dit guesthouse behoort tot de beste waar wij zijn verbleven in de ongeveer 20 bezoeken aan het wijngebied in de afgelopen 10 jaar. De prijs - kwaliteit verhouding is zeer goed. Voor ons een goede reden om terug te komen.

• Verbleef: maart 2013, reisde met een partner
20 maart 2013 beoordeeld

Heerlijke luxe guesthouse waar we twee hele goed nachten hebben gehad. Grote bedden (niet heel gebruikelijk in zuidafrika), goed werkende fluisterstille airco en stijlvol ingerichte kamers. Het hotel is verder ook erg mooi gelegen en ingericht in dezelfde stijl als de bouw van het huis. Lekker groot zwembad en relaxte ligbedden in de grote tuin. Locatie erg handig om de wijngebieden van Stellenbosch te bezoeken. Klein minpuntje is dat het guesthouse niet in de Tom Tom staat, waardoor het even lastig was om te vinden, maar verder een echte aanrader!

• Verbleef: maart 2013, reisde met een partner