African Dreams Guesthouse(Somerset West)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 17% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 17% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 72 per nacht.

Albourne Boutique Guest House(Somerset West)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
Somerset Villa Guesthouse(Somerset West)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
Blaauwheim Guest House(Somerset West)
  • Gratis parkeren
Woodlands Guest House(Somerset West)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
Vredenburg Manor House(Somerset West)
  • Gratis parkeren
De Molen Guest House(Somerset West)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
Lourens River Guesthouse(Somerset West)(Heel veel waar voor je geld!)
Priceline
Besparingsmelding! 20% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 20% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 165 per nacht.

10 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer indrukwekkend hotel. Zeer ruime receptie, zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Het is steeds tamelijk ver lopen naar de kamers. Zeer uitgestrekt gebouw. Zeer grote kamers. Goed ingericht. Ook ruime badkamer. Als je wat beter kijkt zie je dat er hier en daar al flink wat slijtage is, maar daar hoef je verder geen last van te hebben. Het restaurant bij het hotel is zeer goed (gelukkig maar want er is verder alleen een soort winkelcentrum in de buurt). Het ontbijtbuffet is zeer goed. Veel variatie. Veel aandacht voor de presentatie, waar ook het personeel zelf merkbaar trots op is.
De gratis wifi werkt ook uitstekend op de kamer ( een uitzondering in Zuid Afrika).

Verbleef: november 2017, reisde met een partner
lordcharles9, General Manager van NH Cape Town The Lord Charles, reageerde op deze beoordelingGereageerd 12 december 2017

Geachte MacM62

Heel erg bedankt voor de geweldige beoordeling! Ik ben zo blij dat je je tijd met ons hebt genoten. Ik ben blij dat je genoten hebt van ons eten, vriendelijk personeel, goede wifi, ruime kamers en lobby en dat je een geweldig verblijf in het algemeen had. Ik wens dat je ons binnenkort weer bezoekt.

Hartelijke groeten
Hotel directeur

24 november 2017 beoordeeld

Het hotel is enorm groot waardoor je (afhankelijk van je kamer) een flinke afstand moet lopen om bij de receptie en het restaurant te komen. Prima kamer (ruim) en dito bedden. Lekker gegeten in de pub. Uitstekend ontbijtbuffet. Hebben hier 1 nacht geslapen en kreeg de indruk dat het niet goed te doen is om lopend de omgeving te verkennen.

• Verbleef: september 2017, reisde met een partner
lordcharles9, General Manager van NH Cape Town The Lord Charles, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 november 2017

Geachte Gerard,
Bedankt voor het geven van uw feedback over uw verblijf. Bedankt voor het vermelden van ons geweldige eten en ook de ruime kamers. Het gebied rond het hotel is prachtig, met wijnboerderijen, winkelcentra en de bech niet meer dan 10 minuten rijden. Wij bieden een pendeldienst naar al deze bestemmingen, en op bepaalde tijden is de pendeldienst gratis. Bezoek ons ​​opnieuw, voor een langere periode, zodat je wat tijd hebt om te ontdekken!

We kunnen niet wachten om je weer te verwelkomen in ons hotel voor nog een geweldig verblijf.

Hartelijke groeten

19 augustus 2017 beoordeeld

Grote kamer, ruime goede bedden,helaas een slechte doorgezakte bank.. Badkamer is aan groot genoeg. Wifi erg slecht! Diner was lekker en ontbijt was ook prima. Aardig personeel. Koffie en thee beschikbaar op de kamer.

• Verbleef: augustus 2017, reisde met een partner
lordcharles9, General Manager van NH Cape Town The Lord Charles, reageerde op deze beoordelingGereageerd 21 augustus 2017

Dear Guest

Thank you for taking the valuable time to give us such a detailed review. We use this to maintain and improve our level of service and facilities where needed. Thank you for mentioning some of the hotel's best qualities such as our great rooms, comfortable beds and delicious food.

We look forward to welcoming you back to our property in the near future to enjoy more of our NH Hospitality.

21 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

De superior kamers zijn niet 4 sterren waardig, zijn vies, terrasdeuren sluiten niet/kapot, en geen privacy in buitenzitje, waar ook nog onkruid groeide. De tuinmeubelen waren kapot. Volgens manager konden we downgraden naar een simpelere kamer. Die zou recent opgeknapt zijn.Dit niet gedaan. Management toonde wel begrip voor onze klachten (zonder de kamer ook maar te controleren). Boeking geannuleerd na check in.

Tip: boek een ander, iets duurder, 4 sterren hotel om wel het vakantiegevoel te ervaren in Zuid Afrika!

Verbleef: januari 2017, reisde met een partner
lordcharles9, General Manager van NH Cape Town The Lord Charles, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 februari 2017

Dear Kim

Thank you for taking the time to give us your feedback on your experience during you last visit to our establishment. My sincerest apologies if we did not meet your expectation upon check in. I am happy to report that we have refurbished a 100 of our rooms in 2015/2016.

I can assure of our best intention always and once again I want to apologise for any inconvenience that was caused.

We hope you will give us the opportunity to welcome you back to NH Cape Town The Lord Charles Hotel, to experience true innovations for an excellent stay.

13 januari 2017 beoordeeld

Vriendelijke ontvangst. De kamer is ruim en mooi ingericht met een prima badkamer, alles goed verzorgd. Het ontbijt was uitgebreid en lekker. Grote tuin waar je een leuk wandelingetje kan maken. Een aanrader.

• Verbleef: november 2016, reisde alleen
lordcharles9, General Manager van NH Cape Town The Lord Charles, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 januari 2017

Dear Ingrid

Thank you very much for your positive feedback on your most recent visit. Thank you for mentioning some of our best attributes such as our large gardens, great breakfast, spacious rooms and friendly staff.

We look forward to welcome you back to NH Cape Town The Lord Charles Hotel for another great stay.