Beoordeeld op 9 augustus 2017 via mobiele applicatie

Tijdens ons 3 daagse verblijf in deze lodge zijn we echt in de watten gelegd. Frieda en Rob denken mee met uitstapjes en regelen van alles Kamers zijn prachtig, de lodge indrukwekkend en de tuin geweldig. Hier komen we nog een keer terug!!

Datum van verblijf: augustus 2017
TarragonaLodge, Owner van Tarragona Lodge, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 augustus 2017

Thank you for the kind words. We enjoyed having you with us. Hope you enjoy the rest of your holiday.

Beoordeeld op 5 juni 2017

Het dorpje Hout Baai ligt vlak onder Kaapstad. Wij verbleven hier een nacht voordat we naar Kaapstad zelf vertrokken. Tarragona ligt op enkele minuten van het centrum van Hout Baai en is een prachtige lodge met ruime kamers en een mooie tuin. Het ontbijt is fantastisch en het personeel is erg behulpzaam.

Datum van verblijf: mei 2017
Beoordeeld op 21 februari 2016

We hadden initieel geboekt voor 2 nachten en wilden graag nog een nacht extra blijven. Alles was eigenlijk volgeboekt maar de zeer behulpzame eigenaars wisten toch nog te regelen dat we wat langer konden blijven! Super! Prachtige locatie, goede, schone kamers en heerlijk ontbijt! Ook konden we op de dag dat we naar huis vlogen (rond 24u 's avonds pas vertrekken) nog tot ruim in de avond onze kamer blijven gebruiken, heel flexibel en uiterst gastvrij van de eigenaars! Al met al niets dan complimenten en we zouden deze accommodatie ten zeerste aanraden!

Datum van verblijf: februari 2016
Beoordeeld op 1 februari 2016 via mobiele applicatie

Wat hebben wij een top tijd hier gehad! De eigenaars bieden alle service die je wenst. Het onthaal is warm ze leiden je rondt en vertellen wat er allemaal mogelijk is.

Iedere ochtend is er even een persoonlijk gesprekje aan de ontbijt tafel. Ze helpen je met evt zoeken van info,

Het ontbijt is verder van hoog niveau, je kan verschillende dingen kiezen, alles is vers en erg goede kwaliteit.

De kamers zijn erg schoon en het persoon heel vriendelijk. Iedere dag werd de kamer strak getrokken.

In de tuin heb je uitzicht op prachtige bergen. Een oase van rust.

Verder is er een klein zwembad maar. Dit geeft precies de heerlijke verkoeling.

Op onze vertrek dag mochten we zelfs de hele dag blijven! Wat een service!

Ik zou het liefst zes sterren geven en zeker terug komen!

Een aanrader!!

Datum van verblijf: februari 2016
Beoordeeld op 7 maart 2015

Fantastische plek om je vakantie door te brengen.De inrichting van de lodge is prachtig op elkaar afgestemd, en je komt ogen te kort om alles te bekijken. Kamer was heel ruim,met heerlijke bedden en een ruime badkamer met zowel bad als douche voorzien van luxe toiletartikelen. Mogelijkheid om koffie te maken op de kamer en het karafje sherry maken het geheel compleet.Lilean en Derek doen er alles aan om het de gasten naar de zin te maken,niets is hun teveel.Het ontbijt was ook heerlijk met veel variatie. Zwembad is niet groot,maar groot genoeg om lekker even af te koelen. We raden iedereen aan om deze locatie te boeken.

Kamertip: kamers op de begane grond hebben een terras met tafel en stoelen
Datum van verblijf: januari 2015