26 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij, gezin met 3 kids onder de 13, verbleven hier 5 nachten in de accommodatie Angelica.

We hebben ons zeer welkom gevoeld. Het huis is prachtig gelegen, schoon, veilig, groot en gezellig. Het zwembad is perfect met comfortabele ligbedjes erbij.

Het uitzicht is formidabel, tussen de bergen, aan de rand van de Tafelberg.

De eigenaren geven goede tips voor uitjes en zijn erg toegankelijk en dus goed te bereiken, dag en nacht.

Mochten wij in de gelegenheid zijn om Kaapstad nogmaals te bezoeken, kiezen we zeker voor The Tarragon!

Verbleef: mei 2017, reisde met familie
7 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn hier voor de 2e keer. Mooi huis met 3 slaapkamers, zitkamer en keuken en schitterend zicht op de bergen en uitzicht over Hout Bay. Zwembad en huis wordt dagelijks schoongemaakt, heerlijk dus. Van hieruit kun je uitstapjes maken naar Stellenbosch, Capetown, etc. Vliegveld is ook maar 30 min rijden.

Verbleef: januari 2017, reisde met familie
6 december 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk huis met super uitzicht. Zwembad moet je delen, maar niemand gezien. Je kunt goed BBQ met lekkere supermarkt op 5 - 10 min rijden. Centraal gelegen richting Constantia en Cape Town. Goed voor kids van alle leeftijden. Voelt veilig daar.

Verbleef: januari 2015, reisde met familie
24 november 2015 beoordeeld

We hebben een heerlijk lang weekend mogen doorbrengen in dit huis (wij hadden huis type Angelica gehuurd).
Wat is het een prachtig huis met mooie inrichting, heerlijke bedden, superschoon en een geweldig uitzicht!
Onze twee kinderen van 16 en 14 hebben het hier ook erg naar hun zin gehad. Het zwembad is lekker groot en je kijkt zowel vanuit het zwembad als vanaf je terras uit over de bergen en het dal.
Aan alles is gedacht in dit huis. De tuin is heel erg mooi onderhouden door Jonas, je kan zelfs wandelen door de tuin. De dames die hier alles schoonhouden, zorgen ervoor dat elke dag je huis wordt schoongemaakt. De gastheer Mark was erg vriendelijk, hij gaf ons tips voor restaurants die inderdaad heerlijk waren. Ook vond hij het niet erg dat we per ongeluk tot twee keer toe het alarm activeerden.
Het was jammer dat we weer naar huis moesten, maar we komen zeker nog eens terug

Kamertip: Prachtig huis
  • Verbleef: november 2015, reisde met familie
26 december 2013 beoordeeld

Leuke guesthouse. Zeer goed gelegen. Rustig weg van de drukte van Kaapstad maar toch op een haalbare afstand met de wagen. De Hop on-Hop off bus stopt ook dichtbij dus vele mogelijkheden. Onze kamer vonden we echter geen topper, eerder verouderd en niet altijd even goed onderhouden. Wel heel rustig om te slapen wat we zeker kunnen aanraden.

Gastheer Mark is wel een topper. Geeft veel informatie over de regio en activiteiten.

• Verbleef: december 2013, reisde met een partner