“Sfeervol en goed restaurant”
Beoordeling van The Wharfside Grill

The Wharfside Grill
Geclassificeerd als nr. 14 van 72 Restaurants in Hout Bay
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
13 april 2014 beoordeeld

Voor elke wat wils, maar vooral voor de vis liefhebber. Maar vlees is er ook (beperkt) en uitstekend. De locatie is sfeervol en de bediening is zeer vriendelijke.

27 februari 2014 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed eten, vriendelijke bediening, mooi uitzicht.

Vis is vers, dat is wat er verwacht kan worden van een restaurant aan het water.

23 januari 2014 beoordeeld

Lunch bij The Wharfside Grill, Mariner's Wharf, Hout Bay.
Het is een groot restaurant, zeker 200 plaatsen, in een zeer toeristische omgeving, en het is er de hele dag erg druk. Je zou dus geen enkele verwachting over de kwaliteit van het eten hebben. Maar de lobster was uitstekend, we kregen er elk zelfs 2! Als nagerecht hadden we Pavlova, ook al zo lekker. Een klein wonder dus, maar het is niet de eerste keer dat we hier kwamen en steeds is de ervaring dezelfde: goede kwaliteit, ondanks massaliteit. Inclusief (heel matige) koffie, water, een bier en een glas wijn, betaalden we R 1100.

7 augustus 2013 beoordeeld

Wij hebben hier genoten van een kreeftenschotel, naast de kreeft lag er ook nog calamari, mosselen, gamba's en filet van lokale vis op deze schotel. Als ik een raad kan meegeven neem deze schotel zonder voorgerecht.

4 januari 2013 beoordeeld

Het mag dan in geen enkele goede restaurant gids voorkomen, en ook Lonely Planet doet er wat neerbuigend, want wel erg toeristisch, over, maar wij hebben heerlijke gegrilde lobster hier gegeten. Een hele voor R 375, niet goedkoop, maar eerste klas. Het nagerecht, Pavlova, was zeer smakelijk, de Sauvignon blanc heel goed, de bediening accuraat. Inclusief water, koffie etc. R 1100. We komen terug, zoals we hier al eerder waren.

Reizigers die The Wharfside Grill bekeken, bekeken ook

In The Wharfside Grill geweest? Deel je ervaringen!