“Lekker en vriendelijk”

Chapmans Peak Hotel Restaurant
Geclassificeerd als nr. 10 van 75 Restaurants in Hout Bay
Geschikt voor: Mooi uitzicht, Grote groepen, Lokale keuken, Speciale gelegenheden
Dineropties: Ontbijt, Lunch, Diner, Na sluitingstijd, Buiten zitten, Reserveringen
26 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een kaart waarvan je niet weet wat je moet kiezen. Alles lijkt lekker. En wat we gegeten hebben was ook lekker. Heel vriendelijke bediening en leuke sfeer!

25 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We namen allebei kingklip deze werd geserveerd zoals op de foto, geen groente geen saus, een paar fabrieksfrietjes en dat was het. De kingklip was goed, maar daar is alles mee gezegd.
Voor een restaurant aan het begin van de Chapmans-peak mag je voor je geld er veel meer van verwachten.
Een teleurstelling.

24 februari 2017 beoordeeld

Een hoog ons kent ons gehalte bij de bezoekers. Minder leuk voor degene die met zijn partner hier komt eten en bovendien heel luidruchtig gedrag.

Linefish prima en Portugese steak werd heel leuk op een staande spies geserveerd.

15 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk restaurant met groot terras waar vooral ,s avonds een prachtig uitzicht is op de baai met alle lichten daarom heen.
Het is een veel bezocht restaurant waar het aan te bevelen is om te reserveren. De kaart biedt ruime keuze en de maaltijden zijn goed.

7 december 2016 beoordeeld

Een prima gelegenheid gelegen aan de chapmans peak route. Uitstekende plek om een pauze in te lassen. Gevarieerde en heel goed klaargemaakte gerechten en adequate bediening.

Reizigers die Chapmans Peak Hotel Restaurant bekeken, bekeken ook

In Chapmans Peak Hotel Restaurant geweest? Deel je ervaringen!