Beoordeeld op 2 februari 2016

Deze vakantie veel mooie hotels bezocht maar de service ,gastvrijheid properheid op deze plaats zijn buitengewoon.het ontbijt in de morgen is onvoorstelbaar. de natuurlijke producten en de zorg die aan het ontbijt worden zijn en genot.
ook het diner in de tasting room verzorgd door Mevr Margot Janse is een belevenis die men niet snel vergeet.de kamers zijn van grote klasse.we kijken nu reeds uit naar volgend jaar wanneer bovendien alle kamers vernieuwd zijn.wie niet van service houdt moet hier weg blijven.

Datum van verblijf: januari 2016
LuisPinheiroLQF, General Manager van Le Quartier Francais, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 februari 2016

Beste Cornelisloo,

Namens Margot en het LQF team willen wij U graag bedanken voor deze fantastische recensie.
We zijn buitengewoon blij dat u van alle aspecten van de Le Quartier Francais ervaring heeft genoten en kijken ernaar uit om U weer te mogen verwelkomen.

Luis

Beoordeeld op 19 januari 2016

In de Zuid Afrikaanse wijnlanden is het altijd lekker vertoeven. Dit keer met de kinderen gekozen voor LQF. We zaten in de house suite. Voor kinderen een perfecte keuze. Er waren veel dingen voor de kids aanwezig (wii, dvd). En een mooie plunge pool op het terras. Het ontbijt is heerlijk en de service perfect. We hebben nog een leuke wijntour gedaan geregeld door het hotel.

Kamertip: House suite is erg top!
Datum van verblijf: december 2015
LuisPinheiroLQF, General Manager van Le Quartier Francais, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 januari 2016

Dear Geeltje,

We are thrilled you and your family enjoyed the stay with us. The Pool and House Suite are ideal for families and At Le Quartier Français we always treat children as V.I.K’s – very important kids!

Hope to welcome you all back soon.

Kind regards,

Luis

Beoordeeld op 1 december 2015

Wij kozen voor dit hotel (i.v.m een bijzondere gelegenheid) op onze reis door Zuid Afrika n.a.v. een TV programma met daarin top chef-kok Margot Janse, in Nederland minder bekend, maar al jaren hoog op de lijst van 's werelds beste 50 restaurants (haar restaurant in Franschhoek - met name The Tasting Room - is meerdere malen verkozen tot het beste restaurant van Afrika). I.v.m. de internationale bekendheid dient voor hotel en/of restaurant ruim van tevoren (maanden!) worden gereserveerd. Achteraan kan de auto worden geparkeerd op een bewaakte parkeerplaats. Bij de receptie wordt men vriendelijk en correct ontvangen. Onze kamer was stijlvol en comfortabel ingericht, met prima bedden en een verzorgde badkamer (alles zoals van een 5* hotel mag worden verwacht). Verder is er een buitenzwembad met ligstoelen en een mooie tuin. Het ontbijt (buffet) wordt geserveerd binnen of op het terras van 'The Living Room'. In het restaurant van Margot Janse: 'The Tasting Room' wordt een keur aan zeer bijzondere gerechten geserveerd, met een ruime keuze aan wijnen, dan wel een bijpassend wijnarrangement. Er is geen z.g. dresscode. Overigens vonden wij het in dit exclusieve restaurant soms wel wat lawaaiig. Resumerend: hotel en restaurant(s) zijn best aan de prijs, maar alleszins het gebodene waard!

Datum van verblijf: november 2015
Beoordeeld op 9 mei 2015 via mobiele applicatie

Dit was echt zo goed! Wat een heerlijk hotel en een top service op onze honeymoon. Beter kan bijna niet. Alles op en top schoon en wat een luxe. Het personeel is ook erg vriendelijk. Ook bij de Tasting room gegeten, ook dit was een ervaring! Ze moeten hier alleen uitkijken dat het niet te snel en op de automatische piloot gaat, maar het was heerlijk!
Aanrader!!!

Datum van verblijf: mei 2015
Beoordeeld op 9 januari 2015 via mobiele applicatie

Afgelopen nacht in dit hotel verbleven. Reden was dat een tafel reserveren in de fameuze tasting room niet meer mogelijk is zonder boeking in het hotel. Het is een 5 sterren hotel maar zonder dress code dus heel 'vrij'. Wel een duur hotel. Mooie tuinen, heerlijk warm zwembad. Buitengewoon attent en vriendelijk personeel. Mooie kamer, ruime luxe badkamer. Heerlijk schoon. En een prachtig ontbijt in een hele mooie sfeervolle ruimte.
Kortom niets op aan te merken.

Datum van verblijf: januari 2015