Protea Hotel by Marriott Franschhoek(Franschhoek)(Heel veel waar voor je geld!)
Gratis annuleren tot 28/07
Boek nu, betaal bij aankomst
  • Gratis parkeren
Auberge Clermont(Franschhoek)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 12% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 12% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 153 per nacht.

Le Franschhoek Hotel & Spa(Franschhoek)(Heel veel waar voor je geld!)
Gratis annuleren tot 22/07
  • Gratis ontbijt
Klein Waterval Riverside Lodge(Franschhoek)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
Boschendal Cottages(Franschhoek)(Heel veel waar voor je geld!)
Boek nu, betaal bij aankomst
  • Gratis parkeren
Lavender Farm Guest House Franschhoek(Franschhoek)(Heel veel waar voor je geld!)
Gratis annuleren tot 22/07
21 Roux Street(Franschhoek)
Priceline
  • Gratis ontbijt
Lekkerwijn(Franschhoek)(Heel veel waar voor je geld!)
Mont Rochelle(Franschhoek)
Besparingsmelding! 18% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 18% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 515 per nacht.

Agoda.com
Besparingsmelding! 18% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 18% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 470 per nacht.

14 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een fijne guesthouse! Hele lieve eigenaars die alles voor je doen en zoveel leuke tips. Locatie is perfect, restaurants en winkels zijn heel dichtbij. Heerlijk ontbijt en in de middag kan je afkoelen in de zwembadje. Iedereen is heel vriendelijk, kamers zijn mooi en schoon, wifi is goed!

Verbleef: februari 2017, reisde met een partner
8 maart 2017 beoordeeld

Al een aantal jaren logeren we op dit adres in Franschhoek. Dit gastenhuis ligt centraal en de belangrijkste restaurants en winkels zijn van hieruit goed te belopen. De kamers zijn wisselend, allemaal klassiek Zuid-Afrikaans klassiek ingericht. De tuin is klein, het zwembad erg klein. Het ontbijt wordt geserveerd in de tuin en die staat dan vol.
Jaco en Elsa zijn vriendelijk en gastvrij, maar ook de andere dames staan hun mannetje.
Er is parkeerruimte, Wifi en genoeg boeken op de plank. De 'stoep' van het huis nodigt uit om rustig te gaan zitten. Op zijn Afrikaans: een 'gaaf gastehuis'.

Kamertip: Kamers beneden zijn iets luxer, maar de gasten op de eerste verdieping zeer hoorbaar.
  • Verbleef: maart 2017, reisde met een partner
11 januari 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hadden hier 2 nachten een kamer geboekt. Kamer op zolder met airco.
Locatie is echt super, eigenaren zijn erg gastvrij en er is voldoende parkeerruimte.
Wij hadden wel het schuine zolderdak maar daarentegen wel een lekker luxe bad.

Niks op aan te merken en hebben een goed verblijf gehad!

Verbleef: januari 2016, reisde met een partner
20 september 2015 beoordeeld

Een eenvoudig guesthouse met een super vriendelijke gastvrouw. We hadden ook de meest simpele kamer, dus vandaar eenvoudig, maar er waren ook grotere kamers. Het ontbijt is super uitgebreid en de lokatie is top, lekker centraal. Zou er zo weer heen gaan!

Verbleef: september 2015, reisde met een partner
10 juli 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Een zeer nette en goede B&B in Franschhoek! De eigenaren waren niet aanwezig maar we werden zeer vriendelijk en goed geholpen door hun vervangers. Nette kamers, lekker ontbijt en goede WiFi. Het is in een zijstraat van de hoofdweg met leuke en lekkere restaurantjes. De wine estates zijn ook allemaal dicht in de buurt. Aanrader voor simpele overnachtingen!

Verbleef: juli 2015, reisde met een partner