“Heerlijk guesthouse ”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 2 websites!
Centre-Ville Guest House
Beoordeeld als nr. 28 van 65 B&B's / pensions in Franschhoek
30 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij werden hartelijk ontvangen door de eigenaars! En ontvingen goede tips voor eten en activiteiten in de omgeving. Het centrum van Franschhoek ligt om de hoek. De kamers zijn sfeervol en zien er erg netjes uit! En het ontbijt is héérlijk! Als je op zoek bent naar een prettig verblijf in Franschhoek zou ik het zeker aanraden!

Verbleef: Augustus, 2017, reisde met een partner

14 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een fijne guesthouse! Hele lieve eigenaars die alles voor je doen en zoveel leuke tips. Locatie is perfect, restaurants en winkels zijn heel dichtbij. Heerlijk ontbijt en in de middag kan je afkoelen in de zwembadje. Iedereen is heel vriendelijk, kamers zijn mooi en schoon, wifi is goed!

Verbleef: Februari, 2017, reisde met een partner
8 maart 2017 beoordeeld

Al een aantal jaren logeren we op dit adres in Franschhoek. Dit gastenhuis ligt centraal en de belangrijkste restaurants en winkels zijn van hieruit goed te belopen. De kamers zijn wisselend, allemaal klassiek Zuid-Afrikaans klassiek ingericht. De tuin is klein, het zwembad erg klein. Het ontbijt wordt geserveerd in de tuin en die staat dan vol.
Jaco en Elsa zijn vriendelijk en gastvrij, maar ook de andere dames staan hun mannetje.
Er is parkeerruimte, Wifi en genoeg boeken op de plank. De 'stoep' van het huis nodigt uit om rustig te gaan zitten. Op zijn Afrikaans: een 'gaaf gastehuis'.

Kamertip: Kamers beneden zijn iets luxer, maar de gasten op de eerste verdieping zeer hoorbaar.
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Maart, 2017, reisde met een partner
11 januari 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hadden hier 2 nachten een kamer geboekt. Kamer op zolder met airco.
Locatie is echt super, eigenaren zijn erg gastvrij en er is voldoende parkeerruimte.
Wij hadden wel het schuine zolderdak maar daarentegen wel een lekker luxe bad.

Niks op aan te merken en hebben een goed verblijf gehad!

Verbleef: Januari, 2016, reisde met een partner
20 september 2015 beoordeeld

Een eenvoudig guesthouse met een super vriendelijke gastvrouw. We hadden ook de meest simpele kamer, dus vandaar eenvoudig, maar er waren ook grotere kamers. Het ontbijt is super uitgebreid en de lokatie is top, lekker centraal. Zou er zo weer heen gaan!

Verbleef: September, 2015, reisde met een partner
10 juli 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Een zeer nette en goede B&B in Franschhoek! De eigenaren waren niet aanwezig maar we werden zeer vriendelijk en goed geholpen door hun vervangers. Nette kamers, lekker ontbijt en goede WiFi. Het is in een zijstraat van de hoofdweg met leuke en lekkere restaurantjes. De wine estates zijn ook allemaal dicht in de buurt. Aanrader voor simpele overnachtingen!

Verbleef: Juli, 2015, reisde met een partner
22 februari 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zijn 2 nachten verbleven bij centre ville. Het verblijf was fantastisch. Nette, schone kamer en hele lieve eigenaren die altijd voor je klaar staan (advies, reserveringen, was). Locatie is perfect, alles is op loopafstand (centrum). Echt een aanrader!

Verbleef: Februari, 2015, reisde met een partner
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Franschhoek bekeken
op 0,4 km afstand
Le Petit Paris Guest House
nr. 7 van 65 in Franschhoek
216 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Centre-Ville Guest House geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Centre-Ville Guest House

Adres: 9 Reservoir Street, Franschhoek 7690, Zuid-Afrika
Telefoonnummer:
Locatie: Zuid-Afrika > Western Cape > Franschhoek
Voorzieningen:
Gratis ontbijt Gratis snelle internetverbinding (wifi) Gratis parkeren Shuttlebusservice Suites Zwembad
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 28 van 65 B&B's / pensions in Franschhoek
Prijsklasse: €60 - €147 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:4 ster(ren) — Centre-Ville Guest House 4*
Aantal kamers: 8
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, Agoda en TripOnline SA, dus je kunt je reserveringen bij Centre-Ville Guest House met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Centre-Ville Bed And Breakfast
Centre-Ville Hotel Franschhoek

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?