Le Franschhoek Hotel & Spa(Franschhoek)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Inclusief ontbijt
Besparingsmelding! 24% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 24% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 134 per nacht.

Agoda.com
Besparingsmelding! 22% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 22% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 355 per nacht.

Besparingsmelding! 24% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 24% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 246 per nacht.

Lekkerwijn(Franschhoek)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
Protea Hotel by Marriott Franschhoek(Franschhoek)(Heel veel waar voor je geld!)
21 Roux Street(Franschhoek)
Priceline
  • Inclusief ontbijt
Besparingsmelding! 13% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 13% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 137 per nacht.

Boschendal Cottages(Franschhoek)(Heel veel waar voor je geld!)
Priceline
  • Gratis parkeren
Plumwood Inn(Franschhoek)(Heel veel waar voor je geld!)
Official Site
Agoda.com
Besparingsmelding! 20% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 20% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 496 per nacht.

La Residence(Franschhoek)
US$ 1.035
Besparingsmelding! 17% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 17% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 1.243 per nacht.

13 september 2011 beoordeeld

• Verbleef: september 2011, reisde met een partner