“Prima restaurant”

Geclassificeerd als nr. 14 van 92 Restaurants in Franschhoek
Dineropties: Ontbijt, Lunch, Diner, Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Lunch, Diner, Na sluitingstijd, Reserveringen
1 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker gegeten en vlotte bediening! Een volgend bezoekje waard! Franschhoek is een luxe stadje met volop winkeltjes.

2 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten hier. Ik had de moules frites en overigen aten de steak, de schnitzel, de eend en de stroganoff. Lekker dessert na. Prima kwaliteit al is het aan de prijzige kant voor afrikaanse begrippen. Maar als je hier bent kun je hier prima terecht, goede wijn voor goede prijs. Aanrader!

8 maart 2017 beoordeeld

Leuk restaurant aan de hoofdweg. Erg druk, moeilijk een tafel te krijgen op het terras. We hebben vis gegeten en waren niet teleurgesteld. Door de drukte duurde het wel allemaal wat langer. De bediening is attent.

26 februari 2017 beoordeeld

Zonder reservering bij dit restaurant naar binnen gegaan en toen bleek dat we alleen nog op het terras aan de achterkant konden eten. En dat is geen straf. Want het terras blijkt op een binnenplaats te liggen waaraan ook andere restaurants zitten. De bediening is goed en attent. De gerechten zijn smakelijk en goed van omvang.

3 januari 2017 beoordeeld

Zowel aan de straatzijde als in de patio aan de achterkant is het heerlijk genieten van de ambiance, de service en het eten.

Reizigers die The French Connection bekeken, bekeken ook

Franschhoek, Western Cape

In The French Connection geweest? Deel je ervaringen!