“Lekker gegeten op het terras”
Beoordeling van The French Connection

The French Connection
Geclassificeerd als nr. 13 van 92 Restaurants in Franschhoek
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Ontbijt, Lunch, Reserveringen
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Ontbijt, Lunch, Reserveringen
26 februari 2017 beoordeeld

Zonder reservering bij dit restaurant naar binnen gegaan en toen bleek dat we alleen nog op het terras aan de achterkant konden eten. En dat is geen straf. Want het terras blijkt op een binnenplaats te liggen waaraan ook andere restaurants zitten. De bediening is goed en attent. De gerechten zijn smakelijk en goed van omvang.

3 januari 2017 beoordeeld

Zowel aan de straatzijde als in de patio aan de achterkant is het heerlijk genieten van de ambiance, de service en het eten.

18 november 2016 beoordeeld

Hoe het mogelijk is dat deze tent het 11e in Franschhoek zou zijn ontgaat me geheel. In twee weken Kaapstad en wijde omgeving niet zo slecht gegeten. Natuurlijk het culinaire niveau van deze regio is zeer hoog. Dit restaurant zou ik nog niet aanbevelen als alle andere gesloten zouden zijn. Ga dan maar prive aan de braai. Het begon al met de boeking door het hotel waar we zaten. Ik stond erbij. Toen we ons meldden geen boeking te vinden. Ja jammer dan. Toen we de naam van het hotel noemden veranderde dat en kregen we toch een tafel. De maaltijd was van zeer slechte kwaliteit. De specialiteit vande dag(2 soorten lamsvlees) waren vermoedelijk left overs van een tijdje geleden. Het vlees viel van ellende uit elkaar. Hoewel ik een uitgesproken carnivoor ben heb ik vrijwel alles laten liggen. Zeer over de kop entuimelend naar beneden.

11 november 2016 beoordeeld

What you see is what you get. Gewoon een no nonsense bistro met goed eten, prima huiswijn en een vlotte bediening. En als totale verrassing een geweldige irish coffee

16 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Vanuit huis hadden we al een tafel voor twee gereserveerd en dat was geen overbodige luxe. Dit restaurant wordt zeer druk bezocht en dat is terecht. De bediening is hartelijk en correct. Het eten is goed verzorgd en heerlijk. Wij namen gekonfijte eendenbout die geweldig mals en goed van smaak was, in een saus van bramen en frambozen. Veel adequaat personeel, goede organisatie, alleen maar tevreden klanten gezien!

Reizigers die The French Connection bekeken, bekeken ook

Franschhoek, Western Cape

In The French Connection geweest? Deel je ervaringen!