“Prima bistro”

Geclassificeerd als nr. 10 van 82 Restaurants in Franschhoek
Dineropties: Lunch, Na sluitingstijd, Ontbijt, Diner, Reserveringen
Dineropties: Lunch, Na sluitingstijd, Ontbijt, Diner, Reserveringen
11 november 2016 beoordeeld

What you see is what you get. Gewoon een no nonsense bistro met goed eten, prima huiswijn en een vlotte bediening. En als totale verrassing een geweldige irish coffee

Schrijf een beoordeling

16 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Vanuit huis hadden we al een tafel voor twee gereserveerd en dat was geen overbodige luxe. Dit restaurant wordt zeer druk bezocht en dat is terecht. De bediening is hartelijk en correct. Het eten is goed verzorgd en heerlijk. Wij namen gekonfijte eendenbout die geweldig mals en goed van smaak was, in een saus van bramen en frambozen. Veel adequaat personeel, goede organisatie, alleen maar tevreden klanten gezien!

2 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij kregen een leuk tafeltje naast de open haard. Begin van de avond was het rustig in het restaurant, maar na een uurtje stroomde het vol en kwam er een leuke sfeer.
De bediening is zeer vriendelijk en denkt graag mee. Ze hebben een ruime wijnkaart welke goed te combineren is met het eten.
Wij hadden twee vleesgerechten die erg goed smaakten. Daarnaast hebben ze ook vis- en vegetarische gerechten; voor ieder wat wils!

14 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

De filet mignon was absoluut heerlijk, zeker voor die prijs. De bediening was prima. Er hangt een gezellige en informele sfeer.

9 mei 2016 beoordeeld

Van de drie avonden die we in Franschhoek verbleven, aten we twee keer in The French Connection. Aanbevolen door de gastvrouw van ons guesthouse " The Coach Inn ".
Geweldig lekker gegeten met een groep van zes personen. Prima prijs/kwaliteitverhouding die ook nog eens versterkt werd door de vriendelijke medewerkers.
Niets meer aan toe te voegen. Gewoon reserveren en gaan genieten.

Reizigers die The French Connection bekeken, bekeken ook

Franschhoek, Western Cape

In The French Connection geweest? Deel je ervaringen!