Beoordeeld op 11 augustus 2017 via mobiele applicatie

Een geweldig hotel. Mooie kamers, prima service. Alles prima onderhouden. Wij verbleven hier twee nachten en hadden vier gamedrives. Simon en Michael zijn en geweldig team. Onze eerste luipaard in Zuid Afrika.
Eten bij het kampvuur.

Verbleef: augustus 2017, reisde met familie
Beoordeeld op 29 mei 2017 via mobiele applicatie

Shiduli private game lodge was voor ons echt een topafsluiting van onze rondreis in Zuid Afrika. Prachtig gelegen, mooie game drives door een ervaren ranger, mooi gelegen kamers, heerlijk eten. Dit is een absolute aanrader.

Verbleef: mei 2017, reisde met vrienden
Beoordeeld op 3 november 2016

Geweldig personeel,allemaal zeer enthousiast. De rangers zijn zeer kundig tijdens de gamedrives. Houden onderling contact om de locatie van de dieren door te geven aan andere jeeps. Wij hebben met onze neus bij een jagende cheeta gestaan,werkelijk onvergetelijk!

• Verbleef: november 2016, reisde met familie
Beoordeeld op 30 oktober 2016

Wij verbleven 2 nachten in Shiduli
We werden verwelkomt met een drankje
onze kamer :
ons bed was versierd, we voelden ons zeer welkom
De badkamer was nogal donker en erg gehorig (buren)
Er was een probleem met het toilet, maar dat werd vlug opgelost
het zwembad was niet erg toegankelijk met de reinigingsslangen
wij werden 's avonds verwend met een gedichtje en een chocolaadje
Het ontbijt - de lunch en het diner waren netjes verzorgd
De braai op de tweede avond was zeer lekker en de bediening verliep vlot
game drives( 4): werden zeker verwend door simon en lewis
wij genoten van ons glaasje wijn tijdens valavond en ons tasje koffie met banancakekje 's morgens aan de stopplaats.
wij zagen heel veel olifanten en leeuwen, giraffen, krokodillen,vogels ...
zeer vriendelijk personeel die hun taken al zingend volbrachten !
Dank aan iedereen voor de prachtige verrassing bij ons vertrek

• Verbleef: oktober 2016, reisde met vrienden
Beoordeeld op 5 november 2015 via mobiele applicatie

We hebben drie nachten doorgebracht bij shiduli, een excellent verblijf, prima kamer, goed eten en drinken, maar het belangrijkste de game drives. Super gidsen en trackers. We hebben deelgenomen aan 5 drives en hebben de Big 5 gezien, helemaal super.

Verbleef: november 2015, reisde met een partner