Beoordeeld op 9 juli 2018 via mobiele applicatie

Zeer aangename en mooie omgeving. Zeer ruime en mooie kamers met alle nodige faciliteiten. Zeer goed a la carte ontbijt en 4-gangen menu 's avonds (voorbepaald). Een aanrader. Prachtige setting met zwembad.

Verbleef: juli 2018, reisde met familie
Beoordeeld op 10 maart 2018 via mobiele applicatie

Mooie ruime kamer. Zeer goed a la carte ontbijt. Vriendelijke eigenaar die ons goed advies gaf voor het vervolg van onze reis.
Waardoor we nog naar het Krugerpark zijn kunnen gaan ipv 2 dagen Panoramaroute.

Verbleef: februari 2018, reisde met een partner
Beoordeeld op 4 februari 2018 via mobiele applicatie

Kings Walsen ligt op een prachtige locatie en een geweldig uitzicht op tzaneen.Het heeft een prachtige aangelegde tuin met zwembad,de kamers zijn ruim net zoals de badkamer maar die mag wat beter onderhouden worden. De keuken is top met heerlijk eten

Verbleef: januari 2018, reisde met een partner
Beoordeeld op 24 december 2017

Erg fraai gelegen boutique hotel. Beperkt aantal comfortabele kamers. Goed diner en uitstekend ontbijt. De kamers hebben wel wat onderhoud nodig. Het uitzicht vanaf het terras is prachtig. Mooi zwembad.

• Verbleef: december 2017, reisde met een partner
Beoordeeld op 18 november 2017 via mobiele applicatie

Dit is een top verblijfplaats in een mooie omgeving. Prachtig zicht luxueuze kamers met bad douche en open haard en vooral heerlijk eten. Met een extra compliment voor Lizzie de immer vriendelijke en goedlachse chef kok!

Verbleef: november 2017, reisde met een partner