Beoordeeld op 24 december 2017

Erg fraai gelegen boutique hotel. Beperkt aantal comfortabele kamers. Goed diner en uitstekend ontbijt. De kamers hebben wel wat onderhoud nodig. Het uitzicht vanaf het terras is prachtig. Mooi zwembad.

• Verbleef: december 2017, reisde met een partner
Beoordeeld op 18 november 2017 via mobiele applicatie

Dit is een top verblijfplaats in een mooie omgeving. Prachtig zicht luxueuze kamers met bad douche en open haard en vooral heerlijk eten. Met een extra compliment voor Lizzie de immer vriendelijke en goedlachse chef kok!

Verbleef: november 2017, reisde met een partner
Beoordeeld op 8 november 2017 via mobiele applicatie

Alleen al voor het uitzicht moet je naar hier komen. Schitterende ligging van het hotel met de adembenemende dode boom, die ooit getroffen werd door de bliksem. Eten is lekker, maar wordt wel aan een relatief hoog tempo geserveerd. Het ontbijt is zalig, met een culinaire toets. De kamer die wij hadden was ruim en mooi. Vriendelijk personeel.

Verbleef: november 2017, reisde met een partner
Beoordeeld op 5 oktober 2017

Onze eerste stop in Zuid-Afrika en onmiddellijk al een wauw gevoel bij het uitzicht alleen.
Vriendelijk ontvangst en onmiddellijk een rondleiding gekregen.
Kamer was in orde, het eten was de eerste dag super lekker, de 2e dag iets minder.

Wel een aanrader om zeker te bezoeken.

• Verbleef: september 2017, reisde met een partner
Beoordeeld op 27 augustus 2017 via mobiele applicatie

We zijn er nu voor de tweede keer en het is nog beter. Door het goede weer komt de unieke ligging boven op een heuvel goed tot zijn recht.

Het personeel is heel gastvrij en de eigenaar heeft goede tips voor uitjes.

Ook het eten is erg lekker en typisch Afrikaans (gnoe gegeten!).

Al met al een heerlijk relaxte ervaring tussen de drukke game drives.

Verbleef: augustus 2017, reisde met een partner