Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
“Super Host”

Beoordeling van La Caribe 58

Voor het boeken van deze accommodatie geldt: wie het eerst komt, wie het eerst maalt. Leg je data vast voordat ze weg zijn
Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Geef niet op! Informeer naar soortgelijke vakantiewoningen die wel beschikbaar zijn -
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven
Overzicht
Luxeappartement/appartement -
2 slaapkamers, 1 badkamer, met plaats voor 5 gasten
Jeffreys Bay, Oost-Kaap

Reizigersbeoordelingen

Gemiddeld - gebaseerd op 3 beoordelingen
Schrijf een beoordeling

Reizigersbeoordelingen

Datum | Waardering
  • Eerst Engels
  • Eerst Nederlands
  • Alles
  • Recente in het Nederlands
Eerst Nederlands
Eerst Engels
Eerst Nederlands
Alles
Recente in het Nederlands
Eerst Nederlands
L4rry
Amsterdam, Nederland
Niveau 5 bijdrager
52 beoordelingen
5 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 7 nuttige stemmen
“Rustige accommodatie met zicht op zee en in een beveiligd complex”
Beoordeeld op 27 november 2018 voor een verblijf in november 2018

Rustige locatie. Appartement is compleet ingericht. Inclusief een combi wasmachine en droger in een. Appartement bevindt zich in een beveiligd complex. Let op dat appartement op 1e etage is. Alleen toegankelijk via trappen. Voor ons was dat gelukkig geen probleem geweest.

Fijn dat er een welkomsflyer is bij binnenkomst. Hier lees je wat je allemaal kan verwachten en ook bijvoorbeeld Check-in en -out procedure. Ik miste wel een Whatsapp nummer op de flyer. Wellicht een idee om de flyer digitaal te versturen voor aankomst. Zodat je van te voren in kan lezen betreft Check-in procedure. Aangezien er geen personeel aanwezig is op locatie.

Check-in ging niet al te gemakkelijk. Het was mij niet helemaal duidelijk welke pincode je nodig had om de sleutels voor het appartement te krijgen. Ik had namelijk meerdere pincodes ontvangen na de boeking. Na de betaling had ik blijkbaar een mail ontvangen met de pincode om in- en uit-check. Gelukkig was ik er zelf nog uitgekomen. Er was namelijk verder niemand aanwezig op locatie tijdens het in-checken. Eigenaars wonen in Oostenrijk en waren op het moment niet in Zuid-Afrika.

Bij binnenkomst was de vloer vies en zat er nog allemaal zand op de banken. Dit geeft wel direct de twijfels of de rest van het appartement schoon is gemaakt? Daarnaast deed de WiFi het ook niet. Ik kwam dan niet in contact met de eigenaars, omdat ik een NL simkaart had. Wij zijn naar de mall gereden voor wifi. Ik had ze mijn punten gemaild en gesmst. Met de vraag of zij per mail of SMS contact met mij willen opnemen. Ik moet zeggen dat zij snel contact met mij hebben opgenomen. Wat ik zeer waardeer en fijn vond. Alleen hebben zij niet goed naar mijn wensen geluisterd. Zij hebben mij namelijk gebeld. Hier heb ik uiteindelijk een rekening van 20eu aan overgehouden. Ik begrijp dat dit voor mij eigen rekening is. Alleen hadden wij dit allemaal kunnen voorkomen, wanneer er naar mijn wensen was geluisterd.

WiFi in het appartement is een 4G kaart welk zij gebruiken als een hotspot. Werkt prima, wanneer het apparaat online is. Apparaat was echter niet altijd online. Volgens de eigenaar zou de schoonmaakster langs komen om het appartement nogmaals schoon te maken. Dit was niet meer nodig, omdat wij dit al zelf hebben gedaan. Wij reizen namelijk met een zoontje van 2 jaar die direct door het huis gaat spelen. Voor ons was het geen hygiënisch gevoel dat hij in de viezigheid speelt met zijn speelgoed.
Daarnaast zou de schoonmaakster de WiFi weer online krijgen. Alleen had de schoonmaakster totaal geen kennis hierover. Ik heb wat aangerommeld met de hotspot. Gelukkig kreeg ik het weer aan de praat.

Al met al, fijne en veilige locatie. Accomodatie voorzien van alles wat je nodig hebt in een appartement. Jammer dat wij niet een fijne Check-in ervaring hadden ervaren. Voor ons wordt dit helaas niet voor herhaling vatbaar.

Datum van verblijf: november 2018
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Antwoord van management
29 nov 2018
Dear Larry, as discussed before, we take all comments serious. We also told you that we don't charge our guests for WiFi (WiFi is for free) - so it can happen that it doesn't work. That's South Africa not Amsterdam and we are not a IT Center with 100% uptime. We can't give guarantee that WiFi always is available. At the gate the officers would have assisted you in every case if you have asked them. It's not necessary to drive to the Shopping Center to get in touch with us. We have sent you our cleaning Stuff for an additional cleaning immediately after you have contacted us (with some fresh fruits and a bottle of wine). You also contacted us at midnight if we have Mosquitos in South Africa and we answered you after a few minutes. Also about the check in process you have been informed a week before over the official booking.com information. It is us not allowed to send private phone numbers or E-Mail Addresses over booking.com as we could get in touch with you directly. In the Info Flyer we have on the backside our contact numbers (we have more than one number to contact us - none of them have been tried). The fact that you are traveling into a country with high roaming costs can't be in our response. At every Airport Tourists are able to rent a South African phone or SIM Card for very low costs (this can be booked already abroad over internet). You also wrote that you want to be contacted by message or mail. In the case of problems we call our guests to confirm that we can solve the problem as fast as possible - messaging always is a unconfirmed one way communication especially when you write us that Internet is not working. In your Message you never wrote, that we should NOT call you - so we called you in our best intention. We really do everything to satisfy all our guests wishes and needs and so this very surprising that we get a review like that after all we have done for you. Especially that our cleaning is just 2.5 because we did a full cleaning of the floors just 1 day before with special equipment. We take cleaning very serious. At the beach it is possible that there can be a bit of sand around - for that we've send our cleaning staff (not IT technician) again. We also want to say sorry that we don't offer a valet service for carrying up and down luggage.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Froneman
Abu Dhabi, Verenigde Arabische Emiraten
Niveau 5 bijdrager
83 beoordelingen
30 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 9 nuttige stemmen
Beoordeeld op 16 maart 2019 voor een verblijf in februari 2019
Google Vertalen naar het Nederlands

Datum van verblijf: februari 2019
Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   No.
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Antwoord van management
16 mrt 2019
Thank's for that bad review. Number one is to satisfy always our guests. We've sorted out that problem that on some places was still some hair after cleaning. We've changed our cleaning Staff completely to sort this problem out.

There are 2 new Braai Grids in the appartment - one is still unused and it's located next to the braai.

It's not true that we don't provide tea or coffee. It's in the kitchen available. Also a brand new coffee machine. Still this is a self catering appartment and guests are responsable to bring what they need for their stay on their own.
The area what you call dangerous is an area where ordinary People leave their ordinary live and a lot of them are meanwile good friends of ours.

We always tell our guests if there is something wrong PLEASE CONTACT us to sort that problem out immediately. A bad review helps nobody - either our guests or us. We are just 200m away and are possible to sort out every problem within minutes.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Nomad5518 ...
Niveau 1 bijdrager
4 beoordelingen
Beoordeeld op 10 maart 2019 voor een verblijf in maart 2019
Google Vertalen naar het Nederlands

Datum van verblijf: maart 2019
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Antwoord van management
11 mrt 2019
It's such a pleasure to have you as guests. We want to say thank you and hopefully see you soon again!
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Verdien geld door je woning te verhuren. Zonder contract en kosten vooraf hou je meer voor jezelf over.
Eenvoudig te beheren
Bevestig boekingen in één klik en houd alles bij, vanaf de aanvraag tot het uitchecken. Zelfs wanneer je onderweg bent!
Vertrouwd door reizigers
Met miljoenen reizigers en een beveiligde online betaalmethode helpt TripAdvisor reizigers jouw accommodatie met vertrouwen te boeken.
Je gratis vermelding instellen