“Heerlijk ontspannen op waterland”
Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Alles
Recente in het Nederlands
23wieskev
1 beoordeling
“Heerlijk ontspannen op waterland ”
Beoordeeld op 12 mei 2019 voor een verblijf in mei 2019

We hebben vandaag een heerlijke Moederdag gehad op waterland. Het personeel is gastvrij en vriendelijk. Het uitzicht op de brede rivier is al een plaatje uit een boek op zich. Het eten is heerlijk. Als extra op zaterdag een barbecue en op zondag een lekker buffet.
De huisjes zijn goed ingericht en het resort staat vol mooie planten en bloemen.
We gingen verwend met een mooie roos naar huis. Een aanrader voor een weekend of dag ontspanning!

Datum van verblijf: mei 2019
13 mei 2019
Hoi Wieskev & Marie Louise,fijn te horen dat jullie hebben genoten en uiteraard zien we jullie dan ook graag weer terug.
VanDijkW1
1 beoordeling
“Rustgevend en fantastisch paradijs”
Beoordeeld op 5 mei 2019 voor een verblijf in april 2019

Mooie huizen, voorzien van alle gemakken. Gelegen in een prachtig aangelegde tuin aan de rivier. Met een ongelooflijk romantische vieuw vanaf de pier! Fantastisch lekker eten en supervriendelijk personeel!

Datum van verblijf: april 2019
6 mei 2019
Dankjewel en uiteraard zien we jullie graag weer terug,brasa Team MRW
Jenneke Z
1 beoordeling
“Meerdaagse kanotocht op de Suriname rivier? Niks is onmogelijk bij Waterland en Noel!”
Beoordeeld op 30 maart 2019 voor een verblijf in februari 2019

Wij waren blij enthousiast toen bleek dat we bij Waterland voor meerdere dagen een kano konden huren. Met die kano hebben we 115 kilometer afgelegd: van Brokopondo terug naar Waterland. Op sailingtutti punt com kun je een verslag lezen van deze tocht. Als je van avontuur houdt en een beetje conditie hebt: zeer aan te raden :D

Datum van verblijf: februari 2019
6 mei 2019
Fijn te horen dat jullie hebben genoten en uiteraard succes met het verdere verloop van jullie avonturen.Ferme groet Team MRW
qpmeij
Alkmaar, Nederland
1 beoordeling
“Paradijselijke plek aan de Surinamerivier”
Beoordeeld op 12 januari 2019 voor een verblijf in oktober 2018

Wij waren met ons gezin van 5 in oktober 10 dagen te gast in het resort bij Rike, Noel en hun gastvrije team. Prachtig huis direct aan de rivier midden in een bijzonder mooi aangelegde tuin. Veel rust en privacy maar toch altijd iemand in de buurt als het nodig is. In het weekend een gezellig en heerlijk buffet en bbq. Met recht de beste verblijfsplek in Suriname waar toeristen, zeezeilers en locals heerlijk relaxed kunnen vertoeven.

Datum van verblijf: oktober 2018
14 jan 2019
Hartelijk bedankt voor deze reactie en fijn dat jullie zo hebben genoten.
Wellicht tot een volgende keer weer op Marina Resort Waterland.
Met vriendelijke groet,Team MRW
EYES ON A ...
“Zeer verbluffend... ”
Beoordeeld op 2 oktober 2018 voor een verblijf in september 2018

Het resort heeft het geflikt!!
Er is tot in de details nagedacht.
Verbleven in een zeer comfortabel ingerichte bungalow. De ambiance in combinatie met overzicht over de Rivier maakt het paradijs helemaal af.

Datum van verblijf: september 2018
14 jan 2019
Fijn dat u heeft genoten en uiteraard zien we u graag weer terug.
Met vriendelijke groet,Team MRW
Inspire18 ...
1 beoordeling
“Heerlijk verblijf bij Marina Waterland”
Beoordeeld op 25 september 2018 voor een verblijf in augustus 2018

Heerlijk om tot rust te komen, de kinderen vonden het ook geweldig en vermaakten zich prima. Auto huren is een must, binnen een half uur rijden verschillende tripjes mogelijk waaronder Butterfly park in nabij Lelydorp, White Beach en Blaka Watra. Mooie accomodatie met goede airco en altijd warm water. Supermarkt vlakbij voor alle dagelijkse benodigdheden. Eigenaar Noel zorgt met het team goed voor hun gasten en zou dit resort zeker aanbevelen!

Datum van verblijf: augustus 2018
28 sep 2018
Beste Timo,
Fijn dat jullie een leuke tijd bij ons hadden en we zien jullie graag weer terug.Met vr gr Team MRW
KarinB815
Amsterdam, Noord-Holland, Netherlands
Niveau 1 bijdrager
4 beoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nuttige stem
“Geweldig verblijf nabij Domburg ”
Beoordeeld op 23 september 2018 voor een verblijf in september 2018

Wij verbleven 5 nachten in de zeer comfortabele woning Bana Beki met een geweldige veranda. Het resort is kleinschalig van opzet en rustig gelegen. In het weekend wordt er een gezellige bbq en lunch georganiseerd die ook veel wordt bezocht door de ‘locals’.

Mede door de inzet van het team en de gastvrijheid van de eigenaar Noël hebben wij enorm genoten van ons verblijf in het Marina Resort.

Pak ‘s ochtends de kano om bij zonsopgang te genieten van de natuur en bijhorende dierengeluiden op de Surinamerivier.

Wij komen zeker terug bij een volgend bezoek aan Suriname!

Datum van verblijf: september 2018
25 sep 2018
Hoi Karin,fijn dat jullie hebben genoten van Marina Resort Waterland en uiteraard zien we je dan ook graag weer terug.Met vr gr Team MRW
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren