“Geweldig verblijf nabij Domburg”
Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Amsterdam, Noord-Holland, Netherlands
Niveau 1 bijdrager
4 beoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nuttige stem
“Geweldig verblijf nabij Domburg ”
Beoordeeld op 23 september 2018 voor een verblijf in september 2018

Wij verbleven 5 nachten in de zeer comfortabele woning Bana Beki met een geweldige veranda. Het resort is kleinschalig van opzet en rustig gelegen. In het weekend wordt er een gezellige bbq en lunch georganiseerd die ook veel wordt bezocht door de ‘locals’.

Mede door de inzet van het team en de gastvrijheid van de eigenaar Noël hebben wij enorm genoten van ons verblijf in het Marina Resort.

Pak ‘s ochtends de kano om bij zonsopgang te genieten van de natuur en bijhorende dierengeluiden op de Surinamerivier.

Wij komen zeker terug bij een volgend bezoek aan Suriname!

Datum van verblijf: september 2018
25 sep 2018
Hoi Karin,fijn dat jullie hebben genoten van Marina Resort Waterland en uiteraard zien we je dan ook graag weer terug.Met vr gr Team MRW
Chantal S
1 beoordeling
“Rustgevend en in een woord geweldig!”
Beoordeeld op 27 augustus 2018 voor een verblijf in augustus 2018

Ik ben niet geweest om daar te overnachten, maar gewoon voor de zondag lunch. Het was gewoon een geweldige dag, met vriendelijke mensen die altijd smilen en gemotiveerd zijn wat ik top vondt, lekker eten en een relaxte omgeving. Je voelt je gewoon "Thuis" en komt helemaal tot rust van het lekker water van de rivier.
Is de moeite waard te proberen. Top Top!!!

Datum van verblijf: augustus 2018
Je leeftijdgroep 18-24
29 aug 2018
Beste Shantal,fijn dat je hebt genoten en uiteraard zien we je graag weer terug.Met vriendelijke groet,
Team MRW
832gerv
1 beoordeling
“super relaxt in een schitterende ambiance”
Beoordeeld op 13 mei 2018 voor een verblijf in mei 2018

De laatste twee nachten van ons verblijf in Suriname hebben wij afgesloten in Marina Resort Waterland. Wij hebben zelden in zo'n relaxte omgeving vertoefd en het was, na de hectische reisweken in Suriname, een perfecte afsluiting. Ik raad het iedereen aan om te doen. Super vriendelijke personeel, lekker relaxen aan het strandje, stukje fietsen in de omgeving. En als het kan, maak de zaterdag BBQ lunch mee, heerlijk eten.
Noel en medewerkers, bedankt! Wij komen graag weer terug.

Datum van verblijf: mei 2018
Je leeftijdgroep 50-64
14 mei 2018
Fijn dat jullie hebben genoten en wellicht tot een volgende keer.Met vr gr,Team MRW
ErikJan V
Niveau 2 bijdrager
6 beoordelingen
“Super”
Beoordeeld op 12 april 2018 voor een verblijf in mei 2017

Dit resort is een paradijs, als je in Suriname bent, moet, ik zeg, "moet", je hier overnachten. Vriendelijk personeel, goed eten en lekker zwemmen in de rivier. Eerst binnenland in een vervolgens hier relaxen, top.

Datum van verblijf: mei 2017
16 apr 2018
Hoi Erik-Jan,bedankt voor je berichtje en uiteraard zien we jullie
graag weer terug.Met vr gr ,team MRW
hansdegre ...
Paramaribo, Suriname
2 beoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nuttige stem
“Fantastische kerst”
Beoordeeld op 30 december 2017 voor een verblijf in december 2017

In december 2017 3 prachtige (ondanks de regen) dagen doorgebracht op dit geweldige resort. We kenden het al van af en toe een dagje aan het mooie strand te zitten maar de overnachtingen in de piekfijne villa's maakte de ervaring nog zo veel aangenamer. Mooie villa's die prachtig en volledig uitgerust zijn ingericht in een zalige tropische tuin, super vriendelijk en behulpzaam personeel en een betrokken eigenaar Noel, leuke attracties voor de kinderen ( go-carts, Kano's en paddle boards, speeltuin - die bovendien allemaal in goede staat zijn), een leuke bar met rustige sfeer met een prachtig zicht op de stroom, het mooiste strandje van Paramaribo en omstreken, ...alles klopt aan deze plek. Kortom de perfecte plek voor de feestdagen, en andere dagen!

Datum van verblijf: december 2017
1 jan 2018
Beste Hans bedankt voor deze reactie.We vinden het fijn dat je hebt genoten en uiteraard zien we je graag weer terug.
Team MRW
MartinRoo ...
Nieuw-Vennep, Nederland
Niveau 6 bijdrager
48 beoordelingen
18 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 23 nuttige stemmen
“Relaxen in een prachtige tuin”
Beoordeeld op 6 november 2017 voor een verblijf in oktober 2017
persoon vonden dit een nuttige beoordeling

Marina Resort Waterland is een kleinschalig resort gelegen in een prachtig aangelegde tuin vlak aan de Surinamerivier. Aan alles is te zien dat eigenaar Noel en zijn team het met liefde en overtuiging runnen. De huisjes zijn ruim en schoon en zijn zo opgesteld dat privacy is gewaarborgd. De keuken is volledig ingericht en de slaapkamers zijn allen voorzien van airconditioning. Op de veranda is het heerlijk toeven. De tuinverzorgers geven desgevraagd uitleg over de verschillende soorten. En dan komt daar ineens een dame van het MRW team aangelopen met een bord met fruit. Genieten!! Wij verbleven slechts 2 nachten op het resort, maar we komen zeker terug.

Datum van verblijf: oktober 2017
6 nov 2017
Beste Martin, fijn dat je hebt genoten en uiteraard zien wij jullie dan ook graag weer terug.Met vr gr ,Team MRW
misswils0 ...
Paramaribo, Suriname
“Super!”
Beoordeeld op 22 oktober 2017 voor een verblijf in oktober 2017

Heel mooi resort met de mooiste tuin die ik ooit heb gezien. Het resort is gelegen aan de Suriname rivier waar wij lekker in hebben gezwommen :-). De keuken was dicht echter is er door de eigenaar speciaal voor ons gekookt. Het personeel is erg vriendelijk wat er ook voor heeft gezorgd dat wij ons enorm hebben vermaakt.

Datum van verblijf: oktober 2017
23 okt 2017
Beste Miss Wilson, allereerst willen wij u hartelijk bedanken voor het plaatsen van uw fijne beoordeling.Wel een kleine correctie dat de kleine keuken / snack-garnituren keuken ook door de week gewoon open is.We zien jullie dan ook graag weer terug.Met vr gr,team MRW
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren