“super relaxt in een schitterende ambiance”
Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Alles
Recente in het Nederlands
832gerv
1 beoordeling
“super relaxt in een schitterende ambiance”
Beoordeeld op 13 mei 2018 voor een verblijf in mei 2018

De laatste twee nachten van ons verblijf in Suriname hebben wij afgesloten in Marina Resort Waterland. Wij hebben zelden in zo'n relaxte omgeving vertoefd en het was, na de hectische reisweken in Suriname, een perfecte afsluiting. Ik raad het iedereen aan om te doen. Super vriendelijke personeel, lekker relaxen aan het strandje, stukje fietsen in de omgeving. En als het kan, maak de zaterdag BBQ lunch mee, heerlijk eten.
Noel en medewerkers, bedankt! Wij komen graag weer terug.

Datum van verblijf: mei 2018
Je leeftijdgroep 50-64
14 mei 2018
Fijn dat jullie hebben genoten en wellicht tot een volgende keer.Met vr gr,Team MRW
madesky
Metz, Frankrijk
Niveau 2 bijdrager
6 beoordelingen
“Super”
Beoordeeld op 12 april 2018 voor een verblijf in mei 2017

Dit resort is een paradijs, als je in Suriname bent, moet, ik zeg, "moet", je hier overnachten. Vriendelijk personeel, goed eten en lekker zwemmen in de rivier. Eerst binnenland in een vervolgens hier relaxen, top.

Datum van verblijf: mei 2017
16 apr 2018
Hoi Erik-Jan,bedankt voor je berichtje en uiteraard zien we jullie
graag weer terug.Met vr gr ,team MRW
hansdegre ...
Paramaribo, Suriname
2 beoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nuttige stem
“Fantastische kerst”
Beoordeeld op 30 december 2017 voor een verblijf in december 2017

In december 2017 3 prachtige (ondanks de regen) dagen doorgebracht op dit geweldige resort. We kenden het al van af en toe een dagje aan het mooie strand te zitten maar de overnachtingen in de piekfijne villa's maakte de ervaring nog zo veel aangenamer. Mooie villa's die prachtig en volledig uitgerust zijn ingericht in een zalige tropische tuin, super vriendelijk en behulpzaam personeel en een betrokken eigenaar Noel, leuke attracties voor de kinderen ( go-carts, Kano's en paddle boards, speeltuin - die bovendien allemaal in goede staat zijn), een leuke bar met rustige sfeer met een prachtig zicht op de stroom, het mooiste strandje van Paramaribo en omstreken, ...alles klopt aan deze plek. Kortom de perfecte plek voor de feestdagen, en andere dagen!

Datum van verblijf: december 2017
1 jan 2018
Beste Hans bedankt voor deze reactie.We vinden het fijn dat je hebt genoten en uiteraard zien we je graag weer terug.
Team MRW
MartinRoo ...
Nieuw-Vennep, Nederland
Niveau 6 bijdrager
48 beoordelingen
18 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 23 nuttige stemmen
“Relaxen in een prachtige tuin”
Beoordeeld op 6 november 2017 voor een verblijf in oktober 2017
persoon vonden dit een nuttige beoordeling

Marina Resort Waterland is een kleinschalig resort gelegen in een prachtig aangelegde tuin vlak aan de Surinamerivier. Aan alles is te zien dat eigenaar Noel en zijn team het met liefde en overtuiging runnen. De huisjes zijn ruim en schoon en zijn zo opgesteld dat privacy is gewaarborgd. De keuken is volledig ingericht en de slaapkamers zijn allen voorzien van airconditioning. Op de veranda is het heerlijk toeven. De tuinverzorgers geven desgevraagd uitleg over de verschillende soorten. En dan komt daar ineens een dame van het MRW team aangelopen met een bord met fruit. Genieten!! Wij verbleven slechts 2 nachten op het resort, maar we komen zeker terug.

Datum van verblijf: oktober 2017
6 nov 2017
Beste Martin, fijn dat je hebt genoten en uiteraard zien wij jullie dan ook graag weer terug.Met vr gr ,Team MRW
misswils0 ...
Paramaribo, Suriname
“Super!”
Beoordeeld op 22 oktober 2017 voor een verblijf in oktober 2017

Heel mooi resort met de mooiste tuin die ik ooit heb gezien. Het resort is gelegen aan de Suriname rivier waar wij lekker in hebben gezwommen :-). De keuken was dicht echter is er door de eigenaar speciaal voor ons gekookt. Het personeel is erg vriendelijk wat er ook voor heeft gezorgd dat wij ons enorm hebben vermaakt.

Datum van verblijf: oktober 2017
23 okt 2017
Beste Miss Wilson, allereerst willen wij u hartelijk bedanken voor het plaatsen van uw fijne beoordeling.Wel een kleine correctie dat de kleine keuken / snack-garnituren keuken ook door de week gewoon open is.We zien jullie dan ook graag weer terug.Met vr gr,team MRW
cdegroot4 ...
Paramaribo District, Suriname
1 beoordeling
“Een onvergetelijke dag voor mijn familie”
Beoordeeld op 3 oktober 2017 voor een verblijf in september 2017

Op 17 september 2017 met mijn familie (9 pers.) een dag doorgebracht in het resort.
Geweldige ontvangst door gastheer en gastvrouw. De gehele dag door schonk de gastheer ons en de overige gasten de nodige aandacht.
Het buffet was niet te overtreffen en er volop van genoten. En dan niet te vergeten het fantastische personeel wat zich voor de gasten inzet. Als local heb ik dit in Suriname nog niet meegemaakt. Voor mijn familie was dit bezoek het hoogtepunt van hun vakantie in Suriname.

Datum van verblijf: september 2017
5 okt 2017
Beste Cor & Famile,
Bedankt voor de complimenten en we zien je dan ook graag weer terug.
Met vriendelijke groet,Team MRW
Patricia ...
Amstelveen, Nederland
Niveau 4 bijdrager
26 beoordelingen
7 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 9 nuttige stemmen
“prachtig locatie, geweldige mensen, zaterdag brunch is een MUST!”
Beoordeeld op 26 juni 2017 voor een verblijf in juli 2016
persoon vonden dit een nuttige beoordeling

Geweldige locatie, mooie grote appartementen voorzien van alles. Brandschoon, personeel geweldig en oase van rust en vrede. Zaterdag brunch is geweldig, miss niet als je in de buurt ben. Vriendelijk geprijsd

Datum van verblijf: juli 2016
28 jun 2017
Beste Patrica, bedankt voor deze beoordeling. Wel een kleine correctie dat we op de zaterdag "Jo-Anns" BBQ & huisgemaakte snacks hebben en iedere zondag de lunch-buffetstijl met M.Hermelijn organiseren.We hopen jullie snel weer te mogen ontvangen !!
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren