Leg de laagste prijs van deze websites vast
TripadvisorUS$ 132
BestWestern.com
Expedia.comUS$ 132
TravelocityUS$ 132
Hotels.comUS$ 132
travelup.comUS$ 137
Beoordeeld op 10 augustus 2017

Ben al eerder in dit hotel geweest. Onze keuze is vooral gebaseerd op een gemakkelijke verbinding met New York, Port Authority ( het grote busstation). De bushalte is op 100 meter afstand van het hotel en de bus brengt je in ruim 15 minuten in NY.
Het is niet een luxe hotel, maar het kent alle faciliteiten voor een hotel als je naar NY op vakantie gaat en je een redelijk betaalbaar hotel wenst. Het ontbijt stelt naar Hollandse maatstaven niet veel voor; tegenover het hotel heb je meerdere, goede mogelijkheden voor een goed ontbijt en ook voor een prima keuze aan restaurants.

Datum van verblijf: juli 2017
Beoordeeld op 23 september 2016

Prima hotel. Fijne ligging vlakbij bus 320, waarmee je met 20 minuten midden in het centrum staat (Port Authority bus terminal bij Times Square). Het personeel is vriendelijk en in voor een grapje. Koffie, thee en water de hele dag gratis te verkrijgen in de lobby. De kamer is netjes en schoon. Wij hadden 2 queen size bedden, prima maar doen dat niet nog een keer omdat ze toch net iets te smal waren voor ons om samen in 1 te liggen. Het ontbijt is niet super uitgebreid / vergelijkbaar met hotels in Nederland, maar wel wat afwisseling en prima. Heerlijke koffie! Het enige nadeel was dat er maar een lift in gebruik was en je dus soms even moest wachten.

Datum van verblijf: september 2016
Beoordeeld op 6 augustus 2016 via mobiele applicatie

Een simpel hotel. De kamers zijn prima. Het ontbijt is oke maar niet uitgebreid. New York is eenvoudig te bereiken, de bus rijdt vaak. Je kunt met een creditcard gemakkelijk bustickets kopen bij de automaat naast de halte.

Datum van verblijf: mei 2016
Haresh R, General Manager van SureStay Hotel By Best Western Secaucus Meadowlands, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 augustus 2016

Thank you for your review and comments. We appreciate you staying with us and enjoying your trip.

Beoordeeld op 17 mei 2016 via mobiele applicatie

Ben al meerdere in dit hotel geweest en bevalt prima. Keurige kamers en de ligging is net buiten NY, wat ervoor zorgt dat je 's nachts rustig kunt slapen. Er zijn voldoende restaurants en winkeltjes in de buurt en de bus naar Manhattan stopt aan de overkant. Binnen 10 minuutjes sta je op de Port Authority Bus Terminal op de 42e straat. Het ontbijt in het hotel is klein, maar was voor ons prima. Enig minpuntje is dat het hotel hier en daar een likje verf kan gebruiken, verder meer dan prima.

Datum van verblijf: maart 2016
Beoordeeld op 24 september 2015 via mobiele applicatie

Dit hotel ligt aan de rand van NYC, met een uitstekende busverbinding naar Times Square. Dit op minder dan 5 min wandelafstand. 4 bussen per uur.

De receptie en personeel zijn supervriendelijk, zelfs wanneer je kredietkaart tijdelijk niet werkt :)

Het ontbijt was ok, toastbrood, fruit, cornflakes, yoghurt...en het eten uit plastieken borden moet je erbij nemen. Kom wel op tijd, want plaatsen op spitsuur zijn beperkt. Maar waarom zou je hierover klagen als dit intbijt gratis wordt aangeboden?

Bank, restaurants en winkelcentrum aan overkant van de straat.

Weet wat je wil als je dit hotel boekt ... Een must voor prijsbewuste citytrippers. In Manhattam betaal je gemakkelijk het dubbele in prijs...

Kortom, dit was voor ons een goede keuze.

Datum van verblijf: september 2015
Katie M, General Manager van SureStay Hotel By Best Western Secaucus Meadowlands, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 september 2015

Thank you so much for the wonderful review. I'm so happy to hear that you enjoyed your stay. We hope to see you again soon!