Beoordeeld op 29 augustus 2017 via mobiele applicatie

Goede gratis shuttle service van newark airport naar hotel.
Hotel is afgeleefd/verouderd maar voor de prijs in orde. Badkamer was ook flink verouderd. Voor een nachtje prima. Ontbijt was in orde en werd goed bijgehouden.

Datum van verblijf: augustus 2017
Shazzli M, General Manager van Ramada by Wyndham Jersey City, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 september 2017

Dear Andrea H,

thank you so much for sharing your experience during your stay with us at the Ramada JC and we look forward to welcome you back soon!

Beoordeeld op 13 augustus 2017

Ondanks dat het hotel aardig verouderd is en er sterke verbeterpunten zijn hebben we geen spijt van ons verblijf. We hadden een familiekamer, alleen was het 2-persoons bed op de 2e kamer wel heel erg klein. Dat was sterk behelpen.
Verder is het hotel toch wat minder geschikt voor als je Manhattan wilt zien. Voor ons was het een bewuste keuze om in Jersey te zittendus klagen we er niet over.
Op een minuut of 5 lopen zit een PATH station die je zo naar Manhattan brengt, maar ook dat een enkeltje naar Manhattan kost je toch 2,75 pp. Voor een gezin van 4 dus 11,- voor een enkele reis. Dat zijn wel dingetjes die je mee moet nemen in je keuze.

Datum van verblijf: juli 2017
Shazzli M, General Manager van Ramada by Wyndham Jersey City, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 augustus 2017

Dear JorlanvdVen,

Thank you so much for sharing your experience during your stay with us at the Ramada JC. I'm glad you have enjoyed your stay and the convenience of our location and we look forward to welcome you back soon!

Beoordeeld op 24 mei 2016

Goede prijs kwaliteit verhouding heeft dit Hotel. Het hotel is gelegen op een rustige plek geen last van lawaai. Ontbijt was simpel maar goed genoeg om de dag mee te beginnen. Keuze uit boterhammen croissantjes, yochurt en melk met verschillende soorten cruselie. Daarnaast lagen er voldoende gekookte eieren klaar.

De aansluiting met Path trein op Journal Square is nog geen 10 minuten lopen ideaal! Het kost een klein half uurtje om bij 33 street te komen en ongeveer 20 minuten richting WTC. Enkeltje kost 2.75 dollar p.p.

Bedden lagen lekker, groot bed hadden wij ook. Badkamer is wat verouderd maar hier geen ongemakken aan gevonden. De douche was goed, geen klein dun straaltje maar een goede straal om lekker je lange haar te kunnen wassen is wel fijn :)

Kortom zeker een aanrader als je NY wil bezoeken en toch voor een leuke prijs een hotel wil boeken buiten manhattan.

Datum van verblijf: mei 2016
Beoordeeld op 20 mei 2016 via mobiele applicatie

Het hotel beviel ons erg goed. Het was rustig om te slapen en het ontbijt was ook goed. We zijn iedere dag naar Manhattan gegaan met de Path trein. Het station is ongeveer 10 minuutjes lopen. Van daaruit is het nog 10 minuutjes naar het wtc en ongeveer 20 minuten naar 33rd Street.

Datum van verblijf: mei 2016
Beoordeeld op 17 september 2015

Kamertip: stopcontact in de lamp op nachttafel is niet zo handig wanneer je reisadapter nodig hebt voor bvb gsm want nu moet je wat onder de kemp steken om hem beetje te kantelen zodat de stekkers erin kunnen
Datum van verblijf: september 2015
Beoordeling verzameld in samenwerking met BudgetPlaces
Shazzli M, General Manager van Ramada by Wyndham Jersey City, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 september 2015