1 november 2017 beoordeeld

Ruime kamer met twee bedden. Badkamer wat gedateerd, maar verder prima. Na drukke dag in manhattan heerlijk rustig thuiskomen en lekker wakker worden. Direct naast treinstation ( in 4 min naar WTC) en naast watertaxi. Enige nadeel: personeel niet vriendelijk ( behalve in bar en bij check in); concierges niet op hoogte, zelfs niet op simpele vragen over NY of Jersey City.

• Verbleef: oktober 2017, reisde met familie
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hyatt Hotels
2 januari 2017 beoordeeld

Meestal zitten we downtown in NY maar we dachten we gaan nu eens aan de overkant zitten. Het hotel ligt lekker rustig de kamers zijn groot en prima en het uitzicht ook 's ochtends bij het ontbijt is fantastisch . Het personeel met name in het restaurant is erg vriendelijk! Naast het hotel is meteen de ingang van de metro, voor ongeveer 2.20 dollar ben in 1 keer bij het WTC. Vandaar kun je voor 20 dollar een taxi nemen naar de stad dat gaat het snelst. Waar je wel op moet letten is dat als je je creditkaart gebruikt om een kaartje te kopen dat je een postcode van bv het hotel hebt anders pakt je kaart niet als zie geen zipcode invoert! Ook kun je vaak alleen maar met cash betalen. Je kunt ook met een bootje naar de overkant . Een volgende keer zou ik zelf niet hier weer gaan zitten omdat het veel geld ( met de taxi naar de overkant 60-90 dollar!!!) extra kost en tijd. Je hebt niet echt het idee dat je in New York zit.

• Verbleef: december 2016, reisde met familie
14 juni 2016 beoordeeld

Unieke locatie met uitzicht op Manhattan en romantische wandelmogelijkheden rond het hotel. Minder blij waren we met het diner: onsmakelijke kost voor een exorbitante prijs. Ontbijt echter goed. Ook niet netjes om op vraag om een taxi naar Newark Airport een alweer peperdure limousine met keurig heer te presenteren i.p.v. een gewone yellow cab die even goed rijdt. Tot slot: de WC's zijn voor mannen niet geschikt om op te zitten. 'Hoogwater....' Kamer groot en netjes met prachtig uitzicht.

• Verbleef: juni 2016, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hyatt Hotels
25 maart 2015 beoordeeld

Het hotel heeft werkelijk een fantastisch uitzicht op Manhattan wat vooral 's avonds een spectucalair gezicht is. Ruime kamer in vergelijk met de kamers in New York. Het PATH treinstation naar New York ligt naast het hotel dus dat mag niet het probleem zijn. Wij waren er op doorreis en alles werd voor ons geregeld zonder te vragen.

• Verbleef: mei 2014, reisde met familie
5 november 2014 beoordeeld

Het hotel ligt aan de Hudson. van daaruit heb je een adembenemend uitzicht op Manhattan dat vooral s' avonds spectaculair is.
De ligging van het hotel is bijzonder rustig. S' nachts geen loeiende sirenes zoals in Manhattan.
De ingang van de PATH (subway dier Jersey city met Manhattan verbindt) is direct tegen over de ingang van het hotel. In 2 minuten ben je in down town Manhattan.
De kamers zijn prima en bieden alle comfort.
Een punt van verbetering is het ontbijt. Er zijn twee opties continental of all American. De keuzes bij de eerste optie zijn zeer beperkt. Bij de tweede optie heb je wat meer keuzes maar is de keuze nog steeds beperkt. Beide opties zijn veel te duur voor wat er geboden wordt. Je kunt beter om de hoek bij starbucks of een van de andere koffie/broodjeszaken gaan ontbijten.
Het eten in het restaurant van het hotel is goed. Bovendien heb je vanuit het restaurant dat fantastische uitzicht op Manhattan. Dat alleen is al de moeite waard om er een keer te gaan eten.

• Verbleef: oktober 2014, reisde met een partner