Beoordeeld op 15 augustus 2018

Dit hotel is in een woord: Top!
Heerlijk ontbijt (voor in Amerika), prettige service, mooie kamers, lekkere bedden, fijne ligging bij de metro naar NY en het beste: een prachtig dakterras met uitzicht op de skyline van New York. Dus zeker een aanrader!

Kamertip: Ik raad aan om niet een kamer te kiezen met uitzicht omdat dat veel duurder is en je gratis naar het dakterras mag.
Datum van verblijf: juli 2018
ConcordHospitality, General Manager van Hyatt House Jersey City, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 augustus 2018

Dear vkok998,

Thanks so much for your top review and recommendation! We appreciate hearing from you and are glad to know you enjoyed your room and convenient location. Each member of our team strives daily to deliver a positive guest experience. We look forward to seeing you on a return trip.

Best,

Beoordeeld op 24 mei 2018

Mooie kamer heerlijk bed en douche
Ontbijt prima. Wel elke dag hetzelfde. Chaos bij ontbijt doordat er te weinig personeel is om alles op te ruimen en bij te vullen. Personeel werkte hard en bleven erg vriendelijk. Respect!
Het receptie personeel .... niet vriendelijk (met name de heer Angel! absoluut klantonvriendelijkheid!!) behalve 2 lieve dames.
Dan is er nog de sofa/bedbank waar 2 volwassenen op zouden kunnen slapen.
Absoluut onmogelijk! Ik zou zeggen tegen directie ga er eens 1 nacht op slapen dat weet je wat je een klant aanbied. Dit kan echt niet
Hotel ligt 1 min van PATH train die je in 5-7 min naar WTC brengt . Train gaat alleen niet zo vaak als metro waardoor je toch veel tijd kwijt bent met reizen naar NY city.
Weekend dat wij er waren was het treinstation zelfs gesloten waardoor we lang om moesten reizen. Dit was door hotel zelf totaal niet aangegeven! Paraplu Kun je mee krijgen van hotel als service. Alleen als het dan regent zijn er geen beschikbaar. Als advies kregen we naam van een shop waar ze gekocht konden worden .
Erg mooi hotel maar te ver van city

Beoordeling verzameld in samenwerking met Hyatt Hotels
TeamConcord, Manager van Hyatt House Jersey City, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 mei 2018

Dear MdK21,

Thank you for choosing our hotel and for sharing about your experience. We appreciate your feedback and hope we will have another occasion to meet your expectations and to demonstrate improvements in our service. Please accept our apologies for any inconvenience or discomfort caused to you while you were here with us. We hope you will give us another opportunity to serve you, so you can experience our hotel as you should have on this visit.

Beoordeeld op 23 mei 2018

We hebben heerlijk overnacht en ontbeten in dit mooie hotel. Het is gevestigd in een oud bankgebouw en vanaf de TR (toproof oftewel de 13e etage) heb je een mooi uitzicht op de Hudson met daarachter het nieuwe WTS

Beoordeeld op 16 mei 2018

Goed ontbijt, mooi hotel, nieuw met prachtig uitzicht over de skyline vannManhatten. Metro naast de deur. In 5 minuten sta je op Manhatten. Oordoppen nodig ivm de light train die de hele nacht door klingelt. En de kamer ‘suite with kingsize bed’ met aparte slaapkamer heeft een slecht matras op de slaapbank. Hier had ik voor mijn reis vragen over gesteld via booking.com (request formulier ingediend 3x) maar nooit antwoord op gehad van het hotel. Erg slecht.

Datum van verblijf: april 2018
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hyatt Hotels
TeamConcord, Manager van Hyatt House Jersey City, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 mei 2018

Dear Y7926ZYanoniem, thank you for being our guest and for the review. We are pleased our location, services and views impressed and that overall you had a pleasant experience. We do however apologize for the noisy night due to the train whistle. Some people don't mind and others this can be a minor nuisance. Please let us know next time and we will see if we can find you a quieter room location. Thanks again for staying with us and we hope to see you sometime soon.

Sincerely,

Beoordeeld op 9 mei 2018

Prima locatie. Netjes. Over het algemeen vriendelijk en behulpzaam personeel. Toproofbar met geweldig uitzicht op Manhattan-skyline. Bar personeel op rustige avonden vriendelijk en behulpzaam. Tijdens drukke avonden helaas slecht en onvriendelijk