Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (1.644)
Beoordelingen filteren
1.644 resultaten
Waardering van reizigers
1.007
465
122
39
11
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
1.007
465
122
39
11
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
2 - 7 van 1.644 beoordelingen
8 oktober 2016 beoordeeld

Het hotel is niet het nieuwste, maar goed verzorgd. De mensen aan de receptie waren erg vriendelijk en behulpzaam. De kamer was in orde. Lekker ruim, schoon en alles dee het. Goede matrassen. Geen problemen gehad tijdens het verblijf.

  • Verbleef: september 2016, reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Hygiëne
    • Service
Bedank michieldekoning
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
tespaulding1, General Manager van Hampton Inn & Suites North Conway, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 oktober 2016
Google-vertaling

Thank you!

Regards,

Tom

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
6 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdens onze rondreis door New England ook in dit hotel terecht gekomen. In onze kamer een vervelend galmend geluid. Niet definieerbaar waar vandaan. Receptie wilde ons niet helpen, geen andere kamers beschikbaar. Kamer 201! Ga hier niet heen!

Verbleef: augustus 2016, reisde met een partner
Bedank von188590
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
tespaulding1, General Manager van Hampton Inn & Suites North Conway, reageerde op deze beoordelingGereageerd 12 augustus 2016
Google-vertaling

Thank you for sharing. I regret that you were disappointed with your room. You insisted that there was a low vibration noise, which interrupted your sleep. As hard as we could, we were unable to find a source, or hear any noise. Unfortunately, the hotel was full and we were able to relocate you. We did provide you with a full refund. Subsequently, guests before and after you, have reported no vibration sound. We hope that you enjoy the rest of your holiday.

Regards,

Tom

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
5 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Verbleef: augustus 2017, reisde met familie
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
tespaulding1, General Manager van Hampton Inn & Suites North Conway, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 augustus 2017
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
3 augustus 2017 beoordeeld

  • Verbleef: augustus 2017, reisde met familie
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hampton
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
tespaulding1, General Manager van Hampton Inn & Suites North Conway, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 augustus 2017
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
2 augustus 2017 beoordeeld

  • Verbleef: juli 2017, reisde met familie
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hampton
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
tespaulding1, General Manager van Hampton Inn & Suites North Conway, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 augustus 2017
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken