19 oktober 2016 beoordeeld

Het hotel heeft een prachtige ligging buiten de plaats aan de golfbaan en in het groen. Het ziet er van buiten erg mooi uit, maar als je binnenkomt doet het aan als vergane glorie. Het is weliswaar een historisch hotel, maar dat hoeft niet te betekenen dat het onderhoud historisch moet zijn. Erg jammer. Onze suite was op zich mooi, maar de raamkozijnen waren verrot, sommige ramen konden niet meer open, het rolgordijn was stuk, het badkamer raam kon niet open, er zaten grote vlekken op het tapijt etc.

Verbleef: oktober 2016
GuestExperience_2016, General Manager van Eagle Mountain House & Golf Club, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 oktober 2016

Hartelijk dank voor uw verblijf bij ons. We doen ons uiterste best om zo goed mogelijk voor ons gasten te zorgen en waarderen uw feedback! Hartelijk dank voor uw verblijf bij ons. We doen ons uiterste best om zo goed mogelijk voor ons gasten te zorgen en waarderen uw feedback!

7 september 2016 beoordeeld

Een hotel met historie op een geweldige plek. De ontvangst is allerhartelijkst
en we krijgen een standaardkamer op de 2e verdieping. Iedereen is moe van de afgelopen zomer en zo oogt ook het hotel. De kamer is schoon en is ook historisch
qua geluid en inrichting alles piept en kraakt en zo ook mijn rug na twee nachten wat een verschrikkelijke bedden. In de voorgaande reviews lees ik dat ook al dus je zou denken dat er wellicht iets aan gedaan kan worden. Word je wakker gehouden door de zwaar brommende airco denk je ik schuif het raam even open dan heb je het mis ook kapot. Helaas geen frisse berglucht.
De krakende vloeren kun je weinig aan doen maar wel aan het tapijt wat de tand des tijds niet heeft doorstaan het is tot op de draad toe versleten.
Alles ziet er wat onverzorgd en rommelig uit. Het zou helpen als er eens lekker een schoonmaak en opruimploeg doorheen gaat. We hebben heerlijk gegeten op de veranda en genoten van de prachtige omgeving met een uitstekende bediening.

Verbleef: september 2016
2016_Guest_Services, General Manager van Eagle Mountain House & Golf Club, reageerde op deze beoordelingGereageerd 12 september 2016

Brendan Poutre
General Manager

10 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

In de mooie omgeving van de White Mountains overnacht in Eagle Mountain House & Golf Club in Jackson (NH). In dit prachtige hotel heeft de tijd echt stil gestaan, maar het heeft wel iets huiselijks, waardoor het best aangenaam is. De bedden piepten wel behoorlijk. Tijdens mijn hardlooprondje zelfs nog een jonge zwarte beer uit de boom zien 'rennen'.

Verbleef: augustus 2016, reisde met familie
GuestExperience_2016, Manager van Eagle Mountain House & Golf Club, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 augustus 2016

1 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

De tijd heeft meer dan een eeuw stilgestaan. Sfeervol hotel, maar hier en daar verouderd. Het kraakt en het piept maar dat is de Eagle vergeven. WiFi is prima. Ligging schitterend. Ontbijt voor Amerika's begrippen uitstekend. Wel een Eg Benedictine gegeten bij je ontbijt? Drankjes zijn aan de prijs. Koop liever een fles wijn dan een glas is mijn advies.

Verbleef: augustus 2016, reisde met een partner
GuestExperience_2016, Manager van Eagle Mountain House & Golf Club, reageerde op deze beoordelingGereageerd 8 augustus 2016

Tak, fordi du har overnattet hos os. Vi arbejder hårdt for at gøre vores gæster tilfredse, og vi sætter stor pris på din feedback!

17 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Fijn hotel, kamers prima , goed sanitair , zeer vriendelijke en behulpzaam personeel. Eten is er goed . Zwembad met ligstoelen en handoekservice is heerlijk na een dag hiking. En op de verande met schommelstoelen is het fijn vertoeven met een drankje uit de bar. Klein minpuntje is dat de drankjes in plastic glazen worden geschonken omdat je ze mee naar buiten neemt. Ontbijt daarentegen krijg je gelukkig op porcelein. Als je hier in de buurt bent vind ik dit hotel echt een aanrader

Verbleef: juli 2016, reisde met een partner
GuestExperience_2016, General Manager van Eagle Mountain House & Golf Club, reageerde op deze beoordelingGereageerd 24 juli 2016