“Poseidon is een unieke culinaire beleving op een prachtige locatie!”
Beoordeling van Poseidon

Poseidon
Geclassificeerd als nr. 1 van 5 Restaurants in Afiartis
Geschikt voor: Romantisch, Mooi uitzicht
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
31 mei 2018 beoordeeld

Op Karpathos kan je op vele plaatsen prima eten maar restaurant Poseidon is de absolute topper. Chef Angela (MasterChef) en Ingmar (ex chef Ron Blaauw Amsterdam) nemen je mee naar de ultieme culinaire belevenis. Laat de menukaart voor wat hij is en laat je verassen met hun heerlijke gerechten. Neem hier vooral ruim de tijd voor.

1 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Onder het genot van een rustig kabbelende zee en prachtig uitzicht, genieten van eten met hoge kwaliteit! Dit maakt hier eten wel wat duurder dan ergens anders. Er is echter voor ieder wat wils. Stel dat je de standaard griekse gerechten voor een avond even wilt laten voor wat ze zijn, is dit de plek om naartoe te gaan. Het is het omrijden meer dan waard!

4 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Net met naar aanleiding van de vele positieve reviews in de auto gestapt en naar Poseidon gereden. Hele mooie locatie mooie buiten oven waarin vlees langzaam wordt gegaard ruit lekker en je hoort het spetteren. De bediening oogt wat traag maar is wel vriendelijk. De kaart komt met een hele uitleg van wat er allemaal niet meer is komt natuurlijk door het einde van het seizoen dat snappen wij ook wel maar prijs dan aan wat er nog wel is. We gaan voor de zwaardvis die zat volgens ons beiden niet bij de opsomming van wat er niet meer was.
Helaas is er toch ook niet dan maar voor de gerookte zalm of dat alles was werd er verbaasd gevraagd ja dus.

De zalm kwam al na 10 minuten per persoon 2 grote hompen die een penetrante rooksmaak uit n potje hadden en gewoon koud van binnen.het vet dat een tonijnmoog zeker moet hebben maar door de warmte moet zijn gesmolten was nog keihard we kwamen er met een mes niet eens doorheen. Bediening geroepen uitgelicht wat er niet klopte geen sorry excuus of wat dan ook ze neemt de borden mee na 10 minuten krijgen we borden weer terug met dezelde hompen tonijn eel wat warmer maar nig niet geweldig. De prijs van dit alles 1x cola 1x water 2 x tonijn met sla bijna 37 euro oja niet eens broidje of iets erby .

Dat doen we dus niet nog een x zijn zat restaurants die het voor hetzelfde bedrag beter doen

7 september 2017 beoordeeld

Op aanraden van Michalis hebben we hier gegeten. Super ambiance, vriendelijke bediening en het eten is voortreffelijk. Je moet hier niet zijn voor het standaard toeristenfood, maar wil je heerlijk eten op een plaats waar je je in het paradijs waant, dan ben je hier op het juiste adres.

25 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdens één van onze scootertochten over het eiland hier spontaan een wijntje gedronken in de middag. Superambiance en de aangename gastheer Ingmar maakten dat we ook nieuwsgierig werden naar het eten. Tafel gereserveerd en twee dagen later diner. Voorgerecht,hoofdgerecht,dessert. In één woord: geweldig!
Iedere vergelijking met een andere Taverne op Karpathos is appel met peren vergelijken.
Tot en met de cappuccino aan toe is het superkwaliteit!

Reizigers die Poseidon bekeken, bekeken ook

Karpathos Town (Pigadia), Kárpathos
Karpathos Town (Pigadia), Kárpathos

In Poseidon geweest? Deel je ervaringen!