“Dichtbij de strip”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 12 websites!
The Mirage Hotel & Casino
Beoordeeld als nr. 50 van 264 hotels in Las Vegas
Eco-leadersNiveau Goud
31 augustus 2017 beoordeeld

The Mirage Hotel is direct aan de Strip gelegen en is daarom een goede uitvalsbasis om The Strip te verkennen. De temperatuur binnen is zo'n 20 graden lager dan buiten. Beneden is er een casino, winkels en restaurants waar heel veel mensen verblijven. Voor de deur buiten is er 's avonds een vulkaanuitbarsting te zien, duurt max 10 minuten. Kamer (wij hadden een Queen resort) was schoon, modern en was hoog gelegen. 's nachts wel andere gasten gehoord die over de lange gangen liepen te schreeuwen (oorzaak alcohol?). Verder kan je de auto zo vaak je wilt in en uit de parkeergarage halen met je kamerpasje, je betaald maar een keer parkeren. Het buffet restaurant is heeft diverse keukens (Azië, Zuid-Amerikaans, Europees etc.) en heerlijke desserts. Is niet goedkoop maar wel lekker.

• Verbleef: Augustus, 2017, reisde met familie

30 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Je staat langer in de rij om in te checken dan op Schiphol, is niet erg! Alles is hier groter, langer en over the top! Hotel zelf is waanzinnig qua mogelijkheden we hebben denk ik niet eens de helft gezien. De kamers basic qua inrichting en vrij goedkoop per nacht een kleine $100. Pak makkelijk en snel een taxi naar de strip. Alles is hier 24/7 open. The Mirage of ieder ander dik hotel het is allemaal wat ons betreft hetzelfde: gericht op geld:-)

Verbleef: April, 2017, reisde met een partner
24 augustus 2017 beoordeeld

De tower kamers zijn een aanrader. Upgrade kost amper iets, maar je hebt een geweldig uitzicht en rust. De kamer is een beetje oudbollig, maar wel verzorgd. Zorg dat je wel een kamer hebt op de strip kant op zwembad kant. Kamers zijn schoon, WiFi goed. Zwembad is fijn en genoeg bedjes.

Bij de eerste kamer werkte de douche en het doucheputje niet goed. Kan gebeuren, werd opgelost. Het achterlijke gedoe met de minibar is zonde.

Kamertip: Tower kamer kiezen met uitzicht op de vulkaan of zwembad
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Augustus, 2017, reisde met een partner
19 augustus 2017 beoordeeld

In September 2016 heb ik Las Vegas voor de vijfde keer bezocht. Bij aankomst in Las Vegas kies ik steeds voor het Luxor hotel. Daarna verblijf ik vaak nog in een tweede hotel in las Vegas omdat ieder hotel langs de beroemde strip een attractie op zijn eigen is om te verblijven. Mijn tweede verblijf was het prachtige Mirage hotel. Dit paradijselijke hotel is perfect gelegen op het midden van de beroemde Strip (Las Vegas Boulevard) Bij u aankomst volg je self parking en parkeer je u auto veilig op de super grote parking tegen een kleine vergoeding. Daarna sta je verwondert als je het hotel/casino binnenkomt dat prachtig ingericht is met een tropisch decor met watervallen, beekjes en planten. Na het inchecken kun je u laten betoveren door de prachtige kamer met een heerlijk bed. Ook de badkamer is zeer mooi. Ontbijten kan tegen betaling in het prachtige buffet restaurant. Zorg dat je zeer zeer veel honger hebt want de keuze is zeer zeer ruim, een eet festijn. Het hotel heeft prachtige subtropische zwembaden met watervallen en palm bomen. Langs het zwembad kun je tegen betaling naar dolfijnen gaan kijken. Zeker een aanrader voor al deze luxe aan een betaalbare prijs. Vooral tijdens de weekdagen zijn de prijzen zeer laag in vergelijking met gelijkaardige hotels elders in een andere stad.

• Verbleef: September, 2016, reisde met een partner
12 augustus 2017 beoordeeld

The Mirage is een groot hotel. Prima kamers! Bedden zijn uitstekend. De locatie om The Strip te bezoeken is uitstekend. Valetparking niet al te duur en ideaal. Regelmatig worden er gratis buffetten aangeboden bij een reservering.

• Verbleef: Augustus, 2017, reisde met familie
21 juni 2017 beoordeeld

De kamers zijn zeer ruim,bedden zijn zeer goed sanitair goed .
Zwembad is een van de beste aan de Las Vegas Stip.
Prima en betaalbaar ontbijt en lunch buffet.
De locatie is fantastisch midden op de Stip met een mooie decoratieve vulcaan voor het hotel die twee keer per dag vuurspuuwt

Kamertip: Alle kamers goed en hebben allemaal een indrukwekkend uitzicht op de Strip,de vulkaan of de stad
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Juni, 2017, reisde met familie
19 april 2017 beoordeeld

Erg gaaf hotel. Wel mega groot (meer dan 3000 kamers dacht ik), dus het is niet heel persoonlijk. Het personeel dat je dan wel spreekt, bijv. in de bars, is eigenlijk overwegend vriendelijk. Op zich heeft een groot hotel ook wel weer voordelen, want het inchecken en uitchecken is zoveel mogelijk geoptimaliseerd. We konden een dag van tevoren al inchecken via internet en daarna konden we de pasjes van onze kamer gewoon uit een apparaat halen. Uitchecken gaat eenvoudig door je pasjes weer ergens te deponeren. Al met al gaat het dus bijzonder snel, omdat er geen mensenwerk aan te pas komt (maar er staat wel personeel bij om je te helpen als je er niet uit komt).

De locatie is natuurlijk geniaal, midden op de strip. Daar hoef ik verder niks over te zeggen. Maar je kunt in theorie ook een halve week in het hotel zelf overleven, want er is een theater, diverse bars en restaurantjes, erg mooi zwembad, etc.

Groot pluspunt vond ik zelf de geluidsisolatie, je krijgt vrijwel niks mee van geluid buiten het hotel en ook van binnen het hotel is het redelijk stil. Wel zo prettig voor je nachtrust (en eigenlijk wel een vereiste in een feest stad als Las Vegas).

De prijzen van het hotel zijn netjes als je de locatie meeneemt. Wel jammer dat alles in het hotel zelf erg duur is. Drankjes zijn dermate duur dat je beter kunt hopen op een paar gratis drankjes tijdens het gokken in het casino.

De kamer die we hadden zag er erg netjes en schoon uit. Kamer is netjes en voorzien van alles wat je nodig hebt, inclusief een mooie badkamer.

Al met al zou ik hier zeker naar terug gaan. Er is ongetwijfeld wat te verbeteren, maar dan moet je gewoon een luxer en duurder hotel zoeken. Enige minpuntje is dat het niet heel persoonlijk is door de grootte.

• Verbleef: Maart, 2017, reisde met een partner
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Las Vegas bekeken
The Venetian Las Vegas
nr. 10 van 264 in Las Vegas
26.183 beoordelingen
Prijzen weergeven

In The Mirage Hotel & Casino geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over The Mirage Hotel & Casino

Adres: 3400 Las Vegas Blvd. S., Las Vegas, NV 89109-8923
Telefoonnummer:
Locatie: Verenigde Staten > Nevada > Las Vegas
Voorzieningen:
Bar/lounge Zakencentrum met internettoegang Casino en gokken Fitnesscentrum / sportruimte Gratis snelle internetverbinding (wifi) Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk) Restaurant Roomservice Spa Suites Zwembad Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Nr. 11 eco-hotel in Las Vegas
Nr. 16 familiehotel in Las Vegas
Nr. 20 casinohotel in Las Vegas
Nr. 23 spahotel in Las Vegas
Nr. 25 luxe hotel in Las Vegas
Nr. 25 zakenhotel in Las Vegas
Nr. 26 romantisch hotel in Las Vegas
Prijsklasse: € 109 - € 282 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:4 ster(ren) — The Mirage Hotel & Casino 4*
Aantal kamers: 3044
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van MGM Resorts International, Booking.com, TripOnline SA, Ctrip TA, Expedia, Hotels.com, Agoda, 5viajes2012 S.L. en HotelQuickly, dus je kunt je reserveringen bij The Mirage Hotel & Casino met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
The Mirage Hotel And Casino
The Mirage Hotel Las Vegas
Mirage Hotel Las Vegas
Mirage Las Vegas
Hotel Las Mirage Vegas

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?