MGM Grand Hotel and Casino(Las Vegas)(Heel veel waar voor je geld!)
MGMGrand.com
  • Restaurant
Wynn Las Vegas(Las Vegas)
Official Site
Besparingsmelding! 33% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 33% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 284 per nacht.

Paris Las Vegas(Las Vegas)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 31% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 31% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 157 per nacht.

Bellagio.com
  • Restaurant
Desert Rose Resort(Las Vegas)(Heel veel waar voor je geld!)
Desert Rose
Besparingsmelding! 12% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 12% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 222 per nacht.

• Restaurant
Treasure Island - TI Hotel & Casino(Las Vegas)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 15% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 15% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 151 per nacht.

30 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Je staat langer in de rij om in te checken dan op Schiphol, is niet erg! Alles is hier groter, langer en over the top! Hotel zelf is waanzinnig qua mogelijkheden we hebben denk ik niet eens de helft gezien. De kamers basic qua inrichting en vrij goedkoop per nacht een kleine $100. Pak makkelijk en snel een taxi naar de strip. Alles is hier 24/7 open. The Mirage of ieder ander dik hotel het is allemaal wat ons betreft hetzelfde: gericht op geld:-)

Verbleef: april 2017, reisde met een partner
24 augustus 2017 beoordeeld

De tower kamers zijn een aanrader. Upgrade kost amper iets, maar je hebt een geweldig uitzicht en rust. De kamer is een beetje oudbollig, maar wel verzorgd. Zorg dat je wel een kamer hebt op de strip kant op zwembad kant. Kamers zijn schoon, WiFi goed. Zwembad is fijn en genoeg bedjes.

Bij de eerste kamer werkte de douche en het doucheputje niet goed. Kan gebeuren, werd opgelost. Het achterlijke gedoe met de minibar is zonde.

Kamertip: Tower kamer kiezen met uitzicht op de vulkaan of zwembad
  • Verbleef: augustus 2017, reisde met een partner
19 augustus 2017 beoordeeld

In September 2016 heb ik Las Vegas voor de vijfde keer bezocht. Bij aankomst in Las Vegas kies ik steeds voor het Luxor hotel. Daarna verblijf ik vaak nog in een tweede hotel in las Vegas omdat ieder hotel langs de beroemde strip een attractie op zijn eigen is om te verblijven. Mijn tweede verblijf was het prachtige Mirage hotel. Dit paradijselijke hotel is perfect gelegen op het midden van de beroemde Strip (Las Vegas Boulevard) Bij u aankomst volg je self parking en parkeer je u auto veilig op de super grote parking tegen een kleine vergoeding. Daarna sta je verwondert als je het hotel/casino binnenkomt dat prachtig ingericht is met een tropisch decor met watervallen, beekjes en planten. Na het inchecken kun je u laten betoveren door de prachtige kamer met een heerlijk bed. Ook de badkamer is zeer mooi. Ontbijten kan tegen betaling in het prachtige buffet restaurant. Zorg dat je zeer zeer veel honger hebt want de keuze is zeer zeer ruim, een eet festijn. Het hotel heeft prachtige subtropische zwembaden met watervallen en palm bomen. Langs het zwembad kun je tegen betaling naar dolfijnen gaan kijken. Zeker een aanrader voor al deze luxe aan een betaalbare prijs. Vooral tijdens de weekdagen zijn de prijzen zeer laag in vergelijking met gelijkaardige hotels elders in een andere stad.

• Verbleef: september 2016, reisde met een partner
12 augustus 2017 beoordeeld

The Mirage is een groot hotel. Prima kamers! Bedden zijn uitstekend. De locatie om The Strip te bezoeken is uitstekend. Valetparking niet al te duur en ideaal. Regelmatig worden er gratis buffetten aangeboden bij een reservering.

• Verbleef: augustus 2017, reisde met familie
21 juni 2017 beoordeeld

De kamers zijn zeer ruim,bedden zijn zeer goed sanitair goed .
Zwembad is een van de beste aan de Las Vegas Stip.
Prima en betaalbaar ontbijt en lunch buffet.
De locatie is fantastisch midden op de Stip met een mooie decoratieve vulcaan voor het hotel die twee keer per dag vuurspuuwt

Kamertip: Alle kamers goed en hebben allemaal een indrukwekkend uitzicht op de Strip,de vulkaan of de stad
  • Verbleef: juni 2017, reisde met familie