Beoordeeld op 12 januari 2018

Checkin ging prima itt tot alle berichten hier omtrent de wachttijd.
Enorm hotel met veel kamers, we zaten met een familiekamer op 9e verdieping in de achterste toren. Daardoor geen geluidsoverlast van de strip maar wel een mooi uitzicht over de strip. Kamers zijn ruim en schoon met ligbad. Parkeren is gratis, het hotel ligt op ca 10 minuten van de luchthaven maar een huurauto is wel prettig gezien alle highlights in de regio. We waren hier met de kerstdagen 2017, vanwege het weer was het zwembad (buiten) gesloten maar we hebben het niet gemist.

Er wordt hier veel gesproken over een toeslag die je moet betalen, dat klopt idd en is natuurlijk gewoon een melkkoe. Maar deal with it, This is Vegas Baby ;-)

Ontbijtbuffet is rampzalig, althans er stond smorgens een rij tot aan de ingang bijna met ook veel mensen van buiten het hotel. En lange wachttijden waardoor we geen enkele dag hier hebben ontbeten. In het hotel zit wel een erg goed Italiaans restaurant genaam Bacio waar je heerlijk kunt ontbijten. Wel wat duurder dan het ontbijtbuffet maar geld dik waard (zie mijn review hierover).

Concreet, prima plek aan het einde van de strip maar goede prijs kwaliteit verhouding.
Dat het tegen MGM / Hakkasan aanligt waar Neerlands trots TIËSTO bijna wekelijk optreedt is uiteraard bijzaak ;-)

Kamertip: Advies om toren áchter het hotel te nemen, geen rumoer van de Strip maar wél het uitzicht.
  • Verbleef: december 2017, reisde met familie
Antwoord van management:Gereageerd 15 januari 2018

Thank you, Mark, for sharing your review of the Tropicana. It sounds as though you had an enjoyable Holiday here in Vegas. We apologize for the shortfalls you experienced while attempting to dine at Savor the Buffet. As a newer addition to the Tropicana, we are working to address these concerns. We appreciate you making the choice to stay with us, and look forward to the opportunity to have you stay with us in the near future.

Beoordeeld op 17 september 2017

dit hotel heeft een goede ligging aan het begin van de strip. De kamers zijn netjes en ruim. Helaas heeft dit hotel geen wow factor. Maar prijs / kwaliteit zeker een aanrader.
Je kunt ook kiezen tussen valet parking (betalend) en gratis zelf je auto parkeren.

Verbleef: augustus 2017, reisde met familie
Beoordeeld op 15 september 2017

Twee jaar geleden hier ook 16 dagen gezeten,wat ons aan dit hotel beviel,is de gunstige locatie, dicht bij de strip,dicht bij het vliegveld,vergeleken met andere hotels redelijk rustig.
Ook dit keer weer een bungalow kamer met balkon aangevraagd, met cityview dit keer, geen goed idee,dat was dus het parkeerterrein,de volgende dag tegen betaling,een kamer met tuinzicht gekregen! De bungalow kamers hebben allemaal een balkon,wat erg fijn is wat betreft de rust s'ochtends. En het is maar drie hoog,met ook nog een makkelijke uitgang naar het parkeer terrein en het zwembad.
Wat wel opviel was het het hotel nu wel wat achterstallig onderhoud heeft,het balkon bladert vreselijk,het zitje is niet goed schoon, de deuren zijn ook niet helemaal fris meer,en het tapijt ruikt onfris,zodra je binnen komt ruik je het.
Maar aan de andere kant ,het bed ligt heerlijk,s'avonds is het rustig,kan heerlijk op het balkon een wijntje drinken,met uitzicht op het dichte zwembad,Heerlijk!
Dit maakt wel veel goed! Weet niet of we een derde keer daar zouden verblijven!
Tenzij de boel een opfrisbeurt krijgt?

Kamertip: Neem een bungalow kamer met tuinzicht! Cityview betekent parkeerterrein!
  • Verbleef: september 2017, reisde met een partner
Beoordeeld op 30 augustus 2017

Mooi hotel maar sinds de laatste keer dat ik in Las Vegas was in 2012 hebben ze nu voortaan fee verzonnen. Dat betaal je na de overnachting. Als je vraagt wat het inhoud krijg je te horen voor service zoals schoonmaken van de kamer en WIFI. Maar ze maken wel reclame over gratis WIFI. Na 2 overnachting krijg je te horen dat er 64 dollar van je MasterCard af gehouden wordt voor fee

Kamertip: Ga gewoon naar een motel buiten de strip dan betaal je geen fee. Vraag voor de zekerheid of je geen fee hoef te betalen
  • Verbleef: juli 2017, reisde met een partner
Beoordeeld op 24 augustus 2017

We hebben 2 nachten in het hotel verbleven. Het hotel ligt dicht bij de Strip. Dat is prima. Het inchecken duurde echt belachelijk lang. Er waren maar 2 balies open en er stond een rij. We hebben wel 30 minuten staan wachten. En dat na een file van 3 uur richting Vegas. Dit hebben we tijdens onze rondreis van 3.5 week nergens meegemaakt. Je zou toch van zo'n hotel verwachten dat ze snel een balie extra open gooien.

De kamer is ruim en de bedden zijn goed, evenals de badkamer. Er is echter geen koelkast aanwezig.
Het zwembad is voor de helft gesloten na 15 augustus en dat is belachelijk. We zaten op de 16e verdieping en dat is prima. Mooi uitzicht en geen geluidsoverlast,

Kamertip: Aan de kant van de Strip op een hoger gelegen verdieping
Showtip: Cirque de Soleil Mystere, kun je boeken bij de hele vriendelijke concierge. Prima plaatsen voor een prima prijs !!

Kamertip: Kamer op hoge verdieping met uitzicht op de strip
  • Verbleef: augustus 2017, reisde met familie