RobertHeleen

Weer top!

Beoordeling van The Venetian Resort
5,0 van 5 bollen19 aug 2022 beoordeeldvia mobiele applicatie
Favoriet van het hotel
Na 2 keer zakelijk nu ook met gezin 3 nachten geweest. Blijft heel goed hotel. Gratis valet parking, liguster service, 40 restaurants, goede pool etc. Ook lactatie is top. De enige nadelen die ik kan bedenken zijn:
- ramen in suite kunnen niet open. Dus altijd airco
- koelkast is gevuld en die kun je niet kosteloos leeg ruimen voor eigen drank oid. Dat is jammer
Datum van verblijf: augustus 2022
Reistype: Bezocht met familie
Is er een probleem met deze beoordeling?
Venetian Guest Relations, Owner van The Venetian Resort, reageerde op deze beoordeling
Gereageerd 22 aug 2022
Dear RobertHeleen,

Thank you for taking the time to share your wonderful feedback. I am so glad to learn of your memorable experience. We pride ourselves on the exceptional service and amenities we deliver to our guests, and it sounds like we succeeded!

Thank you again for your glowing comments. We appreciate your patronage and look forward to seeing you again soon.

Kind regards,

• Vio.com
1.7 km van The Venetian Resort
Meer hotels in Las Vegas bekijken
Beoordeeld op 11 juli 2022 via mobiele applicatie

Wij verbleven hier 3 nachten als tussenstop op onze roadtrip. Goed gelegen, mooie kamers. De uitschuifbare sofa waar de kinderen op sliepen was van matige kwaliteit.
Goeie uitvalsbasis om de strip te verkennen.
Veel zwembaden maar toch zoeken naar een vrije stoel.
De minibar is volgestopt en ook op de kast staan consumpties. Het irriteert mij mateloos dat het zelfs maar opheffen en terug leggen voor een aanrekening zorgt. 5 sterren onwaardig. Verder geen klachten 🙂

Datum van verblijf: juli 2022
Beoordeeld op 1 juli 2022 via mobiele applicatie

Wij waren hier toen in Europa nog weinig mocht ivm COVID. In Vegas was alles weer redelijk normaal. Hotel was vol en dat merkte je.

Receptie zit ver weggestopt vanuit de parking gezien. Ongeïnteresseerd en onpersoonlijk personeel. Zou ook prima bij een automaat kunnen inchecken. Zie de meerwaarde van zo’n massale receptie nog niet.

Kamer is prima al is het wel gedateerd allemaal. Er zijn nieuwere en modernere resorts op de strip. Het hotel mist de details. Het is het net niet.

Kamertip: Neem een kamer op een hoge etage. Via de Venezia toren heb je een kortere route naar de parkeergarage.
Datum van verblijf: februari 2022
Beoordeeld op 22 december 2021 via mobiele applicatie

Geweldig groot en bijna alles te koop wat je maar kunt bedenken. De italiaanse sfeer is echt terug te zien in het hotel. Wat we heel mooi vonden was het plafond wat door de verlichting eruit ziet alsof je in de buitenlucht bent. Het is allemaal wel.erg massaal.

Datum van verblijf: december 2021
Beoordeeld op 4 maart 2020

Prachtig hotel. zeer ruime kamers. Overdaad aan luxe. Mooi uitzicht op de High Roller en de bergen. Heerlijke bedden. Ruime woongedeelte. Grote badkamer met douche, bad en dubbele wastafels. Italiaans thema. Groot winkelcentrum in Venetiaanse stijl (the grand canal shops). Gondola vaartochten mogelijk.

Kamertip: Vraag bij de balie om een complemantary upgrade. Wij kregen een kamer met twee queen bedden ipv 1 king bed. Altijd beter!
Datum van verblijf: februari 2020
Beoordeeld op 1 maart 2020 via mobiele applicatie

Voorafgaand aan een camper vakantie Grand canyon hier twee nachten overnacht.
Wat een geweldig en mooi hotel, gigantisch qua grootte, alle faciliteiten die je maar kan bedenken.
Parkeren is ff zoeken hoe je de parkeergarage vanaf de strip inrijd. Inchecken is eigenlijk nog makkelijker via de hoofdingang: auto voor deur, bagage wordt uitgeladen voor je en naar je kamer gebracht.
Vertrekken: je bagage wordt klaargezet en je hoeft alleen met je auto naar de hoofdingang te rijden.

Datum van verblijf: mei 2019